Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Jelenleg a legtöbb ország különféle ösztönzőkkel segíti az elektromobilitás terjedését, amelyben Magyarország az élen jár a zöld rendszámos autók kedvezményeivel. Azonban amint elér egy kritikus szintet a villanyautók aránya és érezhetően csökkenni kezd az eladott jövedéki adóval terhelt benzin és gázolaj értékesítés, egész biztosan hiányozni fog az elmaradó adóbevétel, amit beszedhetnek akár környezetterhelési díjként a még utakon futó hagyományos autók tulajdonosaitól, de előbb-utóbb vélhetően elkerülhetetlen lesz a villanyautók mai kedvezményeinek megkurtítása, egyszer pedig akár komolyabb adóteher is kerül majd a tiszta üzemű autókra, mint ami ma terheli a belső égésű motorral hajtott járműveket. Az amerikai helyi villanyautó támogatások rendszere. Forrás: energy.gov A greencarreports.com információi szerint az Egyesült Államokban Illinois már lépett is, egy kapcsolatos adócsomag részeként 100 dollárral magasabb évente esedékes regisztrációs adót kell fizetni az akkumulátoros elektromos autókra, mint a környezetszennyező társaikra, ugyanis a tisztán elektromos autók eddigi 17,5 dolláros éves adója 248 dollárra emelkedik, miközben a hagyományos autók hasonló regisztrációs adója csupán 98 dollárról 148 dollárra. Az igazsághoz tartozik, hogy a hagyományos üzemanyagokra rakódó adót is megemelik 19 cent/gallon mértékről 38 cent/gallonra, így vélhetően ezt az emelést akarják egy átlagos éves díjként beszedni a tisztán elektromos autók tulajdonosaitól is. Az elektromos autók 100 dolláros extra adója 263 gallon benzin adójával egyezik meg, így egy átlagos fogyasztású autóval kb. éves 15 000 km-t kell autózni ahhoz, hogy azonos összeget fizessen az elektromos és a benzines autó tulajdonosa. Az adóemeléssel beszedett összeget az úthálózat fejlesztésére szánják. Kiskapu természetesen minden adórendszerben van, Illinois-ban az új szabályozás nyertesei a konnektorról tölthető hibridek (PHEV), ezekre ugyanis csak a hagyományos autók 148 dolláros éves regisztrációs adóját kell megfizetni, azonban ezek tulajdonosai akár benzin nélkül is közlekedhetnek. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!