Alexander Haissl, a hamburgi Berenberg Bank elemzőjének érdekes elméletét osztotta meg a Forbes: a hagyományos autógyártók, elsősorban a német gyártók, de a Jaguár sem kivétel, az utóbbi időben egyre inkább az elektromos autózás irányába mozdulnak, így természetesen reklámozzák is az új elektromos modelljeiket. A reklámok felkeltik a vásárlók érdeklődését az elektromos autózás iránt, így elkezdenek utánaolvasni, és eljutnak azokhoz a tesztekhez, újságcikkekhez, melyek egyértelműen kidomborítják a Tesla jelenlegi műszaki fölényét, így könnyedén egy olyan ironikus helyzet áll elő, amelyben a nagy gyártók reklámjai új vevőket hoznak a Tesla számára. A befektetési bank egyébként hosszú ideje „Tesla hívő”, így nem meglepő, hogy véleményük szerint a Tesla elmúlt néhány hónapban tapasztalható értékesítési visszaesése logisztikai probléma, szó sincs arról, hogy csökkenne az amerikai gyártó autóira az igény Európában. Hamarosan megtudjuk a Tesla következő negyedéves eredményeit, egyelőre azonban nem kérdéses, hogy a Renault a kifutó Zoe eladásaival megelőzte az elmúlt hónapokban a Tesla Model 3 eladásait. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!