A német autógyártók új vevőket hoznak a Teslának

Alexander Haissl, a hamburgi Berenberg Bank elemzőjének érdekes elméletét osztotta meg a Forbes: a hagyományos autógyártók, elsősorban a német gyártók, de a Jaguár sem kivétel, az utóbbi időben egyre inkább az elektromos autózás irányába mozdulnak, így természetesen reklámozzák is az új elektromos modelljeiket. A reklámok felkeltik a vásárlók érdeklődését az elektromos autózás iránt, így elkezdenek utánaolvasni, és eljutnak azokhoz a tesztekhez, újságcikkekhez, melyek egyértelműen kidomborítják a Tesla jelenlegi műszaki fölényét, így könnyedén egy olyan ironikus helyzet áll elő, amelyben a nagy gyártók reklámjai új vevőket hoznak a Tesla számára.

A befektetési bank egyébként hosszú ideje „Tesla hívő”, így nem meglepő,  hogy véleményük szerint a Tesla elmúlt néhány hónapban tapasztalható értékesítési visszaesése logisztikai probléma, szó sincs arról, hogy csökkenne az amerikai gyártó autóira az igény Európában. Hamarosan megtudjuk a Tesla következő negyedéves eredményeit, egyelőre azonban nem kérdéses, hogy a Renault a kifutó Zoe eladásaival megelőzte az elmúlt hónapokban a Tesla Model 3 eladásait.

EZT OLVASTAD MÁR?  Formula-e hétvége felépítése

Elektromos autót használsz?