PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjMvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjMiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXYzL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXYzJywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMy9raWEtZXYzLTYwMHg1MDAtMDMyNS5wbmciIG1lZGlhPSIobWF4LXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAzL2tpYS1ldjMtMTMwMHg2MDAtMDMyNS5wbmciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAzL2tpYS1ldjMtMTMwMHg2MDAtMDMyNS5wbmciIGFsdD0iIj48L3BpY3R1cmU+PC9hPg== A Renault tervezőit is elérte az a legújabb autóipari trend, hogy a mindenki által megszokott fémes, 3D-s emblémát egyszerűbb, digitálisabb hatást keltő kétdimenziós logóra cserélik, és mindezt egy olyan vállalati átalakulás jegyében, amely során az autógyártók a tiszta meghajtás és intelligens, összekapcsolható technológiák felé fordulnak. A francia márka számára ezt a teljes arculatváltást a Renaulution stratégiával jelentették be, amely az emblémát sem hagyja érintetlenül. Az új embléma a Renault 5 Prototype villanyautón, megvilágítva Olcsó villanyautó lesz a Renault 5-ből Az új dizájnt, mely egymásba fonódó vonalaival az 1972-es logót idézi, legelőször januárban, a Renault 5 Prototype villanyautó-tanulmányon láthattuk, majd a Zoe legújabb reklámkampányában is feltűnt. A pozitív visszajelzések megerősítették a tervezőket abban, hogy érdemes váltani, így a jövőben minden új modell az új logóval érkezik – 2024-re pedig már a Renault minden autója ezzel gurul le a gyártósorról. A gyémánt 1925 óta határozza meg a márka járműveinek összképét különböző kialakításokban, s ezzel a formával most sem szakít a Renault. Gilles Vidal vezető dizájner szerint a gyémánt az egyik legelismertebb alak az autók világában és úgy általában a világon. „Ez egy egyszerű geometriai forma, harsány, erőteljes identitással”. Hozzátette, hogy a kihívás az volt, hogy ezt az alakot oly módon újítsák meg, hogy az új értelmet, és kortárs értékeket adjon a márka jövőjének. A jelenleg használt stílus 1992-ben került bevezetésre, igaz, 2015-ben némileg átdolgozták. Február végén egy másik közkedvelt francia autógyártó, a Peugeot is logót váltott. Hogy milyen oroszlánt fogunk látni ezentúl a márka járművein, azt ebben a cikkünkben mutattuk meg. Lecserélte oroszlánját a Peugeot Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!