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 Alig két hónap telt el 2021-ből, de az idei év máris jelentős változásokat hozott a Peugeot háza táján. Az eddig a PSA Csoport részeként emlegetett autógyártó most már a Stellantis család része, a felfokozott elektrifikáció pedig számos plug-in hibridet, és tisztán elektromos modellt állított be mind a személyautó-, mind a haszongépjármű-kínálatba. Most ráadásul egy komplett arculatváltást is bejelentett a francia márka, ami új logót, és új digitális felületeket tár a látogatók szemei elé. 1850 óta egészen mostanáig összesen tízféle oroszlán óvta a Peugeot autóit, a legutóbbit 2010-ben vezette be a cég. Lecserélését a márka piaci pozíciójának felfelé mozgatása tette szükségessé, a Peugeot dizájnerei ugyanis egy korszerűbb, elegánsabb, magasabb minőséget sugárzó emblémával álmodták meg a márka új korszakának kezdetét. A sasszeműeknek ismerős lehet a pajzs alakú keretbe illesztett oroszlánfej, merthogy az új logót a 2018-ban bemutatott e-Legend tisztán elektromos meghajtású, és bámulatosan szép koncepcióautón már láthattuk. Az a tanulmány egyébként akkora sikert aratott a rajongók körében, hogy petíció is indult a megvalósításáért, de a Peugeot azóta sem döntött úgy, hogy gyártásba viszi a sportkupét. Brutálisan szép elektromos autót mutatott be a Peugeot A világ egyik leghosszabb ideje működő autógyártójaként a Peugeot átélt ipari, technológiai, politikai, társadalmi, és digitális forradalmakat is, most pedig a környezeti következik – olvasható a vállalat közleményében. Az elkövetkezendő évekre megalkotott stratégia szívében a fenntartható, kibocsátásmentes mobilitásra való átállás lapul. A haszongépjármű-portfólió teljes elektromosítása még idén befejeződik, 2025-re pedig a teljes Peugeot-járműpalettának lesz elektromos meghajtású megfelelője. Ettől az oroszlántól búcsúzunk Az arculatváltás magával hozta az elmúlt 10 év első márkakampányát is a Peugeot számára: a The Lions of Our Times című reklámban a gyártó azokat szólítja meg, akik már nem a pénz és a hatalom után kutakodnak, hanem arra vágynak, hogy legnagyobb értéküket, az időt, minőségben tölthessék. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!