Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
Az Euro NCAP még nem, de koreai megfelelője, a KNCAP már összetörte az első Hyundai Ioniq 5 példányokat. Az újdonság remekül szerepelt a törésteszteken. Dél-Koreában nem csillagokat, hanem biztonsági szinteket határoznak meg, így természetesen az Ioniq 5 is megkapta az 1. osztályú minősítést, amely az európai 5 csillagnak felel meg. Az Ioniq 5 összesített eredménye 92,1 pont lett. A passzív biztonságra 59,29 pontot kapott az autó, amely 98,9%-os eredménynek felel meg. A forgalom leginkább sérülékeny résztvevőivel (gyalogosok, kerékpárosok) vizsgálva 13,64 pont lett az eredmény (68,2%), amely 4 csillagos eredménynek felel meg. Az ütközésmegelőző rendszerek értékelésére 19,17 pontot kapott a Hyundai, amely 95,9%-os, 5 csillagos minősítést jelent.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 Összehasonlításképp nézzük meg a világ egyik legbiztonságosabb autójának, a Tesla Model 3-nak a KNCAP eredményeit. A Model 3 a passzív biztonságra 59,77 pontot kapott (99,6%), amely jobb eredmény, mint az Ioniq 5 pontszáma. A gyalogosvédelem és az ütközésmegelőző rendszerek tekintetében azonban a Tesla gyengébben szerepelt, 11,89 pontos (59,5%), illetve 11,68 pontos (58,4%) eredménnyel zárta a két utóbbi a tesztet. A címben feltett kérdésre tehát a válasz nem egyértelmű. Ha összetörjük az autót, akkor a Teslában egy hajszállal jobbak az esélyeink, viszont az Ioniq 5 utasai kisebb eséllyel szenvednek balesetet, és gyalogosként is jobban járunk, ha egy Hyundai üt el. 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 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!
Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó