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 Szemfüles olvasóink talán kiszúrták a minap a 220.000 kilométert futott, 12 pálcikás akkuval rendelkező olasz taxiról szóló cikkünk fejlécében a Bátraké a szerencse címkét. Ez bizony pont azt jelenti, amire utal: a villanyautosok.hu megvásárolta ezt az érdekes példányt. Úgy döntöttünk, hogy a költségek a vételártól kezdve az autó rendszámozásán át az esetlegesen szükséges javításokig mind nyilvánosak lesznek. Az alább képekről az autó árát, a kereskedő által felszámított díjakat, valamint a hazaszállítás költségét már meg is tudhatjátok. Az autót egy aukción 6900 eurós villámáron vettük meg. Mire Magyarországra érkezik ez majdnem 1000 euróval növekszik, így 7890,10 euróért sikerült hozzájutni ehhez a kockázatmentesnek semmiképp sem nevezhető Nissanhoz. Az árfolyamot tekintve szerencsénk volt, a jelenlegi 350 HUF/EUR a közelmúlt változásait tekintve jónak mondható, így eddig 2.760.500 forintba került a LEAF, amit tovább növel majd a forgalomba helyezés költsége. 220 ezret futott olasz taxi LEAF újszerű akkuval? Azt már tudjuk az autónkról, hogy a színes matricákat nem a taxitársaság helyezte el rajta, hanem egy limitált kiadásról van szó. Az Enel Edition elnevezés a Nissan és Olaszország legnagyobb áramszolgáltatója, az Enel együttműködésére utal, melynek célja az elektromoblitás népszerűsítése volt. Az autónk az Acenta felszereltségen és a matricázáson felül napelemes hátsó légterelőt is kapott, amely a 12 V-os akku lemerülését igyekszik megelőzni, ha például hosszabb időre magára hagyjuk az autót. A csomag része az akkoriban nagynak számító 30 kWh-s akkumulátor, 8 év garanciával, a mobiltelefonos távvezérlő applikáció, a nagyfelbontású tolatókamera és a 6 kW-os fedélzeti töltő is. A legérdekesebb extrát sajnos már lekéstük. Az autóhoz eredetileg Mobilitás csomag is járt, amely a vásárlást követő első 3 évben 20 napos ingyenes, korlátlan futásteljesítményű autóbérlést jelentett, „Soha ne állj meg” mottóval. A különleges változat listaára 36.385 euró volt. Az extaxi szállítását október elejére ígérik. Kövessétek legújabb cikksorozatunk és izguljatok velünk ti is, vajon dőlnek-e majd ki csontvázak a csomagtartóból? Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!