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 Szemfüles olvasóink talán kiszúrták a minap a 220.000 kilométert futott, 12 pálcikás akkuval rendelkező olasz taxiról szóló cikkünk fejlécében a Bátraké a szerencse címkét. Ez bizony pont azt jelenti, amire utal: a villanyautosok.hu megvásárolta ezt az érdekes példányt. Úgy döntöttünk, hogy a költségek a vételártól kezdve az autó rendszámozásán át az esetlegesen szükséges javításokig mind nyilvánosak lesznek. Az alább képekről az autó árát, a kereskedő által felszámított díjakat, valamint a hazaszállítás költségét már meg is tudhatjátok. Az autót egy aukción 6900 eurós villámáron vettük meg. Mire Magyarországra érkezik ez majdnem 1000 euróval növekszik, így 7890,10 euróért sikerült hozzájutni ehhez a kockázatmentesnek semmiképp sem nevezhető Nissanhoz. Az árfolyamot tekintve szerencsénk volt, a jelenlegi 350 HUF/EUR a közelmúlt változásait tekintve jónak mondható, így eddig 2.760.500 forintba került a LEAF, amit tovább növel majd a forgalomba helyezés költsége. 220 ezret futott olasz taxi LEAF újszerű akkuval? Azt már tudjuk az autónkról, hogy a színes matricákat nem a taxitársaság helyezte el rajta, hanem egy limitált kiadásról van szó. Az Enel Edition elnevezés a Nissan és Olaszország legnagyobb áramszolgáltatója, az Enel együttműködésére utal, melynek célja az elektromoblitás népszerűsítése volt. Az autónk az Acenta felszereltségen és a matricázáson felül napelemes hátsó légterelőt is kapott, amely a 12 V-os akku lemerülését igyekszik megelőzni, ha például hosszabb időre magára hagyjuk az autót. A csomag része az akkoriban nagynak számító 30 kWh-s akkumulátor, 8 év garanciával, a mobiltelefonos távvezérlő applikáció, a nagyfelbontású tolatókamera és a 6 kW-os fedélzeti töltő is. A legérdekesebb extrát sajnos már lekéstük. Az autóhoz eredetileg Mobilitás csomag is járt, amely a vásárlást követő első 3 évben 20 napos ingyenes, korlátlan futásteljesítményű autóbérlést jelentett, „Soha ne állj meg” mottóval. A különleges változat listaára 36.385 euró volt. Az extaxi szállítását október elejére ígérik. Kövessétek legújabb cikksorozatunk és izguljatok velünk ti is, vajon dőlnek-e majd ki csontvázak a csomagtartóból? Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!