A Smart #1 már önmagában is egy izgalmas autó, hiszen több szempontból is új fejezetet nyit a városi cirkálóiról ismert német márka történetében, de a Csengtui Autószalonon most egy egészen más arcát is megmutatta. A Brabus előhozta belőle az igazi vadságot. A világ egyik legnagyobb és legismertebb, vizuális és teljesítménytuningra szakosodott cége alaposan megdolgozta az elektromos crossovert: agresszív lökhárítókkal, plusz légbeömlőkkel, egyedi 19 colos felnikkel fűszerezte meg a jármű külsejét, az utasteret pedig fekete-vörös kárpitozással dobta fel. Ez a tuning egyébként annyiban különbözik a csapat korábbi munkáitól, hogy kívül egyetlen Brabus-logó sem fémjelzi a készítőket.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 A Smart #1 eredetileg egyetlen motorral dolgozik, amely a hátsó kerekeket hajtja 268 lóerő teljesítménnyel, a Brabus-féle változatnak azonban ez nem volt elég, így egy második villanymotor is helyet kapott benne, 422-re tornázva fel a lóerők számát 543 Nm nyomatékkal. Ekkora erő akár 3,9 másodperc alatt is felpörgeti a kocsit 100 km/h-ra álló helyzetből. Itt a Smart korszakváltó autója Arról nem esett szó, hogy más akkumulátort kapott volna a tuningolt járgány, így valószínűleg ugyanaz a 66 kWh-s NMC akkumulátor biztosítja az energiát, mint az alapmodellben. A nagyobb teljesítmény miatt viszont a hatótáv biztosan csökkent, nagyjából 390 km körül alakulhat a WLTP szabvány szerint. Kínában 279 ezer jüanért, azaz átszámítva körülbelül 16,2 millió forintért lehet hazavinni, arról egyelőre nincs információ, hogy más piacokon is megjelenik-e a villanyautó. Amennyiben igen, ennél jóval magasabb árra kell számítani, hiszen Európában az alap Smart #1 kerül átszámítva 16 millió forintba. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!