PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjkvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD1ldjkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXY5L2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9ZXY5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLW0tdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1heC13aWR0aDogNzAwcHgpIj48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMS92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLXctdjMuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= A csökkenő kereslet miatt visszaveszi a termelést a Volkswagen az emdeni gyárában – írja a német Nordwest-Zeitung. Két kulcsmodellből is kevesebb fogy, mint gondolták. Csökkenő kereslet A német lap információi szerint egy héttel meghosszabbítják a nyári szünetet, és augusztusban az 1500 kölcsönzött munkaerő ötödét elküldik a vállalat emdeni gyárából, és megszűnik az egyik műszak is, mert 30 százalékkal kisebb a kereslet két elektromos modellre, mint a gyártó azt tervezte. A forrás nem anonim, és nem találgatás, hanem az üzemi tanács elnökétől származnak az információk. A két érintett modell az ID.4 és az ID.7 Az ID.4 kapcsán azért figyelmeztető a lépés, mert a típus a legnépszerűbb, közepes méretű SUV/Crossover kategóriában indul, amelyre más márkáknál azért szép keresletet látunk. Volkswagen CEO Ralf Brandstätter és az ID.4 GTX. Forrás: VW. Az ID.7 kapcsán még érdekesebb az információ, hiszen ez a vállalat új elektromos zászlóshajója, amely majd csak pár hónap múlva kerül egyáltalán a boltokba. Most azonban az üzemi tanács elnöke szerint a gyártás júliusra tervezett kezdetét elhalasztják, és egyelőre csak egy pár előszériás modell készül majd. A gyártó az okok között állítólag a villanyautós támogatások több európai országban megtörtént kurtítását látja kiemelt helyen, ezért a tartomány gazdasági minisztere fel is vetette az elérhető források növelését. Amennyiben tényleg ez a gond, akkor azt látni fogjuk minden márka eladási adatain. Ellenkező esetben a wolfsburgiak ajánlatával van valami probléma ami miatt nem elég vonzó. Várjuk az európai Q2-es értékesítési adatokat, ahol látszani fog majd a egyes elektromos modellek eladásainak alakulása. Amikor a fagyi visszanyal: hamarosan a gyártók nyakán maradhatnak az új autók Nemrég egyébként a Tesla berlini gyárából érkeztek olyan hírek, hogy megszűnik a szombati műszak és kevesebb kölcsönzött munkaerőt akarnak foglalkoztatni. Az amerikai márka szerint nincs szó az eladási célok csökkentéséről – a cég most vasárnap újabb rekord eladásokról számolt be. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!