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
auto
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

Frissítés: A BYD 2025 januártól érvényes árairól itt írtunk.

11 millió forint alatti induló árral érkezik Magyarországra a BYD legolcsóbb tisztán elektromos modellje, a Dolphin, de a nagyakkus modell ára a legmagasabb felszereltséggel sem kúszik túlságosan magasra. Az Atto 3 ára felszereltségtől függően 14 és 15 millió között indul, a Tesla Model 3 konkurensnek szánt Seal alapára pedig kicsivel 18 millió Ft felett indul.

Szeptember végén számoltunk be róla, hogy két partnernél, a Duna Autónál és a Wallisnál is indul a BYD három tisztán elektromos modelljének a forgalmazása. A legolcsóbb modellnek már a részletes árlistáját is megismertük.

BYD Dolphin 10.978.900 forinttól

A BYD Dolphin négyféle felszereltségi szinten, kétféle akkumulátor kapacitással rendelhető. A legolcsóbb, Active változatot egy 70 kW-os villanymotor hajtja, melynek energiaellátását egy 44,9 kWh-s BYD Blade akkumulátor biztosítja.

Villanyautó teszt: BYD Dolphin 60 kWh

Már az alapmodell is kap 2. szintű vezetéstámogatást és 360 fokos körkamerát. Az induló ár 10.978.900 Ft.

A Boost felszereltség 130 kW-os villanymotort kap, és az alap verzió 16-os kerekeinél nagyobb, 17″ kerekekkel érkezik, 11.801.900 forintért.

A Comfort változat már nagyobb, 60,4 kWh kapacitású akkuval és 150 kW-os villanymotorral rendelkezik, a fedélzeti töltője pedig 11 kW-os, az ára 12.624.900 Ft.

A legmagasabb szint a Design fantázianevet kapta, a Comfort felszereltségen felül panorámatetőt, sötétített hátsó üvegezést, kétszínű fényezést, vezeték nélküli telefontöltőt és háromszínű 18″ méretű könnyűfém kerekeket kap, 13.448.900 forintos áron.

BYD Atto 3 már 13.997.900 forinttól

Az Atto 3 kétféle felszereltségi szinten érkezik, mindkettő 60 kWh kapacitású Blade akkuval és 420 km hatótávval, 11 kW-os AC és maximum 88 kW-os DC töltéssel és 150 kW teljesítményű hajtáslánccal. A Comfort változat ára 13.997.900 forint.

Villanyautó teszt: BYD Atto 3

A Design verzió 14.820.900 forintba kerül és 15,6 hüvelykes elforgatható érintőképernyőt, motoros csomagtérajtót és PM2.5 légtisztító rendszert, valamint ritmusérzékeny hangulatfényt is kap.

Az Atto 3 töltési ideje megfelelő teljesítményű DC töltőn a 10-80% tartományban 44 perc. Az akku névleges feszültsége kicsivel 400 volt feletti, így valószínűleg a hazánkban elterjedt 50 kW-os töltők teljesítményét is jól ki tudja majd használni. Otthon 7 kW-os töltővel 9 óra 42 perc alatt, 11 kW-os AC töltővel pedig 6,5 óra alatt tölthető tele teljesen üresről.

BYD Seal 18.114.900 forinttól

A 4800 mm hosszú, 2920 mm tengelytávolsággal rendelkező BYD Seal 82,5 kWh-s Blade akkut kap, amely a hátsókerekes változatban 570 kilométeres hatótávhoz elegendő.

Villanyautó teszt: BYD Seal Excellence AWD

Az egymotoros, hátsókerekes Design felszereltség 18.114.900 forintért rendelhető, amiért 15,6″ méretű elforgatható érintőképernyőt, kétszínű könnyűfém keréktárcsákat és 2. szintű vezetéstámogatást kapunk.

Villanyautó teszt: BYD Seal Design RWD – Télen gyorsabban tölt, mint nyáron!

Az összkerékhajtás az Excellence felszereltséggel félaktív futóművel, változtatható frekvenciájú lengéscsillapítással és Head-up-Display funkcióval 19.212.900 forintért vihető haza.

Két budapesti helyszínen kezdődik a BYD villanyautóinak magyar forgalmazása

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

Szűcs Gábor

2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be.