Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A német Handelsblatt eheti cikkében a bajor gyártó jövőjét fejtegeti. A BMW jelenlegi vezérigazgatója, Harald Krüger, egy olyan személyiség, aki inkább a háttérből irányít és tartózkodik a látványos bejelentésektől, most viszont mégis a nyilvánosság elé állt, melynek oka az lehet, hogy veszélyt érez a cég jövőjével kapcsolatosan, mivel csökkennek az eladások, a BMW-nek gyenge az elektromos autókkal kapcsolatos stratégiája, mindeközben egyre inkább feljövőben a Tesla Model 3. Krüger a közelmúltban egy Angela Merkellel, valamint az Audi és Mercedes vezetőivel történő egyeztetést követően bejelentette, hogy 2021-re szeretnék elérni a 300 000-es elektromos és plugin hibrid autó értékesítést, amivel meglepte a konkurensek vezetőit. Elképzelhető, hogy ezt a bejelentést csak a nagy belső nyomása kényszerítette ki. Ugyanis miközben a Tesla Model 3 a BMW hagyományosan legfontosabb modelljét kezdi ostromolni, a versenytársak már készen állnak saját elektromos autójukkal (eTron, az EQC és I-PACE) a SUV szegmensben, addig a BMW elmaradt az iX3 fejlesztésével, az elektromos BMW SUV még legalább egy évet várat magára. forrás (Handelsblatt) A lemaradást olyan hangulatban kellene ledolgozni, amikor a BMW alkalmazottak talán soha nem hallott fogalmakkal kénytelenek megismerkedni, olyanokkal, mint nyereségcsökkenés, csökkenő eladások, megszorítások, létszámstopp. Mindezeket tetézheti, hogy Krüger kinevezése jövőre lejár, a kinevezés meghosszabbítása pedig kissé bizonytalan. A vezérigazgatói szék várományosai között van a jelenlegi fejlesztési vezető, az ambiciózus Klaus Fröhlich, aki szerint Európában nincs igény elektromos autókra. Az új vezető személyéről 2019 július 18-19-én dönthetnek. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!