Áprilisban egy videó söpört végig az interneten, amelyben egy sanghaji parkolóházban álló Tesla hirtelen lángra lobban. Az eset után májusban a Tesla kiadott BMS szoftverfrissítést szoftverfrissítést, amely a töltési és hőkezelési beállításokat módosította, de már akkor hangsúlyozták, hogy ezzel nem tartják elintézettnek a problémát, további vizsgálatokat ígértek, a szoftverfrissítés célja a hasonló esetek megelőzése volt. Az Electrek beszámolója szerint a napokban a Tesla a kínai Weibo közösségi oldalon adott ki egy közleményt az eset vizsgálatával kapcsolatban. Elmondták, hogy nem találtak rendszerhibát, a kínai és amerikai szakemberek közös vizsgálata egyelőre csupán annyit derített ki, hogy az akkumulátor egyetlen moduljából indult a tűz. A Tesla akkumulátor elhelyezése Megírták, hogy a tüzet okozó modul az autó első részében található, azt azonban egyelőre nem árulták el, hogy mi volt a probléma ezzel a modullal, azt viszont hangsúlyozták, hogy tízszer nagyobb eséllyel kap lángra egy hagyományos üzemanyaggal működő autó, mint egy Tesla. Egyelőre egyetlen Model 3 tűzről sem tudunk, így a Tesla újabb akkumulátorai kevésbé tűnnek veszélyeztetettnek. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!