Az új Velar megjelenésével a teljes Range Rover család elérhetővé vált plug-in hibrid hajtásmóddal, s mindössze egyetlen modell, a Discovery maradt hátra a Land Rover kínálatából, melyre még nem került fel a töltőcsatlakozó. A dimenzióit tekintve a Range Rover Evoque és Range Rover Sport között elhelyezkedő közepes méretű SUV egy modellfrissítés keretein belül kapta meg a villanymotort, mely külső módosításokat nem hozott magával (leszámítva az új festékopciókat és keréktárcsákat) ellenben szoftveresen rengeteget fejlődött tőle az autó. A frissítés gyakorlatilag ugyanaz, mint amire a Jaguar I-Pace is szert tett júniusban. Legfontosabb újdonságai közé tartozik a Pivi és Pivi Pro infotainment rendszerek felturbózása jobb grafikával, áttekinthetőbb felülettel, és nagyobb teljesítménnyel. Ez nem csak élvezhetőbbé teszi az érintőképernyő kezelését, de a közlekedés is biztonságosabb tőle, hiszen a funkciók 90%-ához pillanatok alatt, mindössze két érintéssel hozzá lehet férni. A Range Rover Velarba is bekerült a Jaguar Land Rover aktív zajszűréses technológiája, valamint az új légszűrő-rendszer a tisztább levegőért az utastérben. Mostantól ehhez a modellhez is vezeték nélküli hálózaton keresztül lehet frissítéseket feltelepíteni. 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 Az újonnan választható plug-in hibrid opció ugyanazt a P400e típusjelzést viseli, mint ami a Jaguar múlt héten bejelentett, legelső külső forrásból tölthető hibridjét is jelöli. A hajtásrendszer azonos, egy kétliteres 296 lóerős benzinmotort egy 105 kW teljesítményű villanymotor egészít ki, így a rendszer összteljesítménye 297 kW-ra (398 lóerőre) ugrik, 640 Nm maximálisan elérhető nyomaték mellett. Nulláról százra 5,1 másodperc alatt gyorsul a Velar, mindössze hajszálnyival lassabban, mint az F-Pace nagymacska. A lemerült 17,1 kWh-s lítium-ion akkucsomagot leggyorsabban fél óra alatt lehet 80%-ra tölteni DC hálózaton, ahol egészen 32 kW-ig nőhet a töltési teljesítmény. Teli aksival a tisztán elektromos hatótáv 53 kilométer (WLTP kombinált ciklus). Az új Velar 46.110 fontról indul brit földön, a P400e variáns indulóára 56.550 font. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!