Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Az ABB FIA Formula E világbajnokság résztvevői május 8-án Monacóba látogatnak, hogy a 2020/2021-es szezonban hetedik alkalommal mérkőzzenek meg egymással a pontokért. Az elektromos meghajtású versenyautókat eddig háromszor láthattuk a patinás szállodákkal és kaszinókkal tarkított Monte Carlo híres utcáin száguldozni, ám csak néhány szakasz lehetett ismerős a Formula 1-ből, hiszen a villanyos hajtás korai képességei miatt a szervezők körülbelül a felére rövidítették a hagyományos versenysportból ismert pályát. Forrás: Formula E Az idei futammal ez megváltozik, ugyanis a Formula E, a FIA, valamint az Automobile Club de Monaco (ACM) hosszas tervezés után bejelentették a Monaco E-Prix új nyomvonalát. A villanyautók pilótáinak egy 19 kanyarból álló, 3,32 kilométer hosszú pályával kell megküzdeniük, amely csak néhány méterrel rövidebb, mint a Formula 1 autók csatatere. A nyomvonal újrarajzolását a szervezők azzal indokolták, hogy a jelenleg futó Gen2 technológia teljesítménye és hatótávolsága már elegendő ahhoz, hogy egy hosszabb pályán is izgalmas, látványos összecsapást eredményezzen. Forrás: Formula E A szervezők néhány kanyart átrendeztek annak érdekében, hogy ne teljesen a Formula 1-ből megszokott látvány fogadja a nézőket (és valószínűleg azért is, hogy a köridők se legyenek összehasonlíthatók), de a híres szakaszok, beleértve a Casino Square-t, a Mirabeau-t, és a Grand Hotel hajtűt, a nyomvonal részévé váltak. A Formula E autóknak ráadásul most először a versenysorozat története során a monacói alagúton is át kell haladniuk. „Az ABB FIA Formula E Világbajnokság újabb nagy mérföldkövéhez érkeztünk azáltal, hogy a Formula E versenyautók a történelem egyik leghíresebb versenypályájának hosszabb változatán versenyezhetnek. Ez a gyors pálya sok szempontból a Formula E hez készült: keskeny utcáin sok lehetőség adódik előzni, az éles emelkedőkkel és nagy sebességű szakaszokkal pedig komoly kihívás elé állítja a pilóták energiagazdálkodását. Az FIA és az ACM lehetővé teszi számunkra, hogy versenyezzünk a motorsport hagyományaival átitatott kanyarokban, és megtiszteltetés számunkra, hogy ott leszünk május 8-án, amikor a Formula E történelmet ír” – nyilatkozta Alberto Longo, a Formula E egyik társalapítója és igazgatója. Forrás: Formula E Mielőtt azonban megismerkednének a hosszabb monacói pályával, a csapatok Valenciába utaznak, ahol két futam is vár rájuk ezen a hétvégén. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!