Meg nem nevezett autóipari forrásokra hivatkozva a The Korea Economic Daily arról számolt be, hogy a Hyundai 2-3 hónappal eltolja az IONIQ 6 sorozatgyártását, ami így 2022 májusában vagy júniusában kezdődhet. A csúszás oka állítólag a dizájn szignifikáns újratervezése, mely elsősorban a fényszórókat, valamint a lökhárítókat érinti, és azt a célt szolgálja, hogy még vonzóbbá tegye a villanyautót a fiatal, divatkövető vásárlók számára. A módosítások következtében a karosszéria 20 mm-rel megnyúlik, így a jármű hossza éppen csak 4900 mm alatt marad. Hyundai Prophecy koncepcióautó További újdonság, hogy a Prophecy tanulmány alapján épített IONIQ 6 LED-es hűtőmaszkot kap, amely például az autó állapotának megjelenítésére, vagy a közlekedés más résztvevőivel való kommunikációra használható. Koreában kiszivárogtak az Ioniq 6 műszaki adatai és ára? A források azt is hozzátették, hogy a Hyundai a korábban tervezettnél nagyobb akkumulátorral dobja piacra második E-GMP padlólemezes autóját. Az IONIQ 6 az IONIQ 5 európai változatának nagyobbik, 72,6 kWh-s akkucsomagját hordozta volna, de ehelyett egy 77,4 kWh-s akkuval érkezik – ez van a Kia EV6-ban, és a Hyundai IONIQ 5 amerikai verziójában. Ekkora akkuval az IONIQ 6 szedán több mint 500 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet majd. Hogy mindez mekkora szerepet játszik a hivatalosan meg nem erősített csúszásban, az azért is kérdéses, mert a pletykák szerint a modell gyártására kijelölt asani létesítmény átalakítás miatt tervezett leállításában és újraindításában is csúszás van, ami bizonyára az említett változtatások nélkül is borítaná az IONIQ 6 ütemtervét. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!