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 Nico Rosberg 10 évet húzott le a Formula 1-ben, 2016-ban világbajnoki címet szerzett, ráadásul, ha valakire ráfoghatjuk, hogy a vérében van a versenyzés, akkor ő biztosan ilyen, hiszen édesapja, Keke Rosberg szintén világhírű F1 világbajnok. Habár a 37 éves sztár karrierjének csúcsát a belsőégésű motorok között érte el, az elektromobilitás sem idegen számára, hiszen a Mercedes egykori versenyzőjeként és a Continental márkanagyköveteként több villanyautóval is találkozhatott, többek között elsőként próbálhatta ki a közel 2000 lóerős Rimac Nevera prototípusát. Nico Rosberg kegyetlenül meghajtotta a Model 3-at Ha azt gondoljuk, hogy egy ilyen tapasztalt pilótát már semmilyen autó nem tud meglepni, és semmilyen vezetési élmény nem tud megijeszteni, akkor érdemes megnézni Rosberg legújabb videóját: Aki nem követi az elektromos versenysport híreit, annak annyit érdemes tudni, hogy Nico Rosberg a Rosberg X Racing csapat vezetőjeként vesz részt a 2021-ben indult, jelenleg a második szezonjában járó Extreme E versenysorozatban. Ez azt jelenti, hogy ő maga nem versenyez, és saját elmondása szerint ki sem próbálta a 400 kW (durván 550 lóerő) teljesítményű, 1780 kilós, teljesen elektromos Odyssey 21 versenyautót. Egészen mostanáig. Extreme E: pattogtak a másfél tonnás autók a homokon Rosberg a Nürburgring off-road pályáján hajtotta meg a terepjárót, miután a kollégái megmutatták neki a dimbes-dombos, homokos, kavicsos, sziklás terepet, és elmagyaráztak neki minden fontos tudnivalót. Például azt, hogy ha egészen véletlenül összetöri az autót, és az kigyulladna, akkor fusson. A csapat a poroltóval meg majd fut az ellenkező irányba. Szerencsére erre nem került sor, és Rosberg izgatottan mesélte el, mekkora élmény volt számára az elektromos ralizás. Elmondta, hogy sokkal ijesztőbb, mint a Formula 1, és az Odyssey 21 olyan, mint egy tank, átmegy mindenen. Az igazi meglepetés viszont csak ezután jött Rosberg számára, amikor utasként tapasztalhatta meg a terepjáró erejét. A volán mögött Johan Kristoffersson, többszörös ralivilágbajnok, és az Extreme E bajnokság első évadának győztese ült, aki sokkal magabiztosabban vágott neki a terepnek, és megmutatta a főnöknek, hogyan is megy ez az igazi ralisok között. Meglepő szavak egy Forma 1 világbajnoktól 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!