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 Nico Rosberg 10 évet húzott le a Formula 1-ben, 2016-ban világbajnoki címet szerzett, ráadásul, ha valakire ráfoghatjuk, hogy a vérében van a versenyzés, akkor ő biztosan ilyen, hiszen édesapja, Keke Rosberg szintén világhírű F1 világbajnok. Habár a 37 éves sztár karrierjének csúcsát a belsőégésű motorok között érte el, az elektromobilitás sem idegen számára, hiszen a Mercedes egykori versenyzőjeként és a Continental márkanagyköveteként több villanyautóval is találkozhatott, többek között elsőként próbálhatta ki a közel 2000 lóerős Rimac Nevera prototípusát. Nico Rosberg kegyetlenül meghajtotta a Model 3-at Ha azt gondoljuk, hogy egy ilyen tapasztalt pilótát már semmilyen autó nem tud meglepni, és semmilyen vezetési élmény nem tud megijeszteni, akkor érdemes megnézni Rosberg legújabb videóját: Aki nem követi az elektromos versenysport híreit, annak annyit érdemes tudni, hogy Nico Rosberg a Rosberg X Racing csapat vezetőjeként vesz részt a 2021-ben indult, jelenleg a második szezonjában járó Extreme E versenysorozatban. Ez azt jelenti, hogy ő maga nem versenyez, és saját elmondása szerint ki sem próbálta a 400 kW (durván 550 lóerő) teljesítményű, 1780 kilós, teljesen elektromos Odyssey 21 versenyautót. Egészen mostanáig. Extreme E: pattogtak a másfél tonnás autók a homokon Rosberg a Nürburgring off-road pályáján hajtotta meg a terepjárót, miután a kollégái megmutatták neki a dimbes-dombos, homokos, kavicsos, sziklás terepet, és elmagyaráztak neki minden fontos tudnivalót. Például azt, hogy ha egészen véletlenül összetöri az autót, és az kigyulladna, akkor fusson. A csapat a poroltóval meg majd fut az ellenkező irányba. Szerencsére erre nem került sor, és Rosberg izgatottan mesélte el, mekkora élmény volt számára az elektromos ralizás. Elmondta, hogy sokkal ijesztőbb, mint a Formula 1, és az Odyssey 21 olyan, mint egy tank, átmegy mindenen. Az igazi meglepetés viszont csak ezután jött Rosberg számára, amikor utasként tapasztalhatta meg a terepjáró erejét. A volán mögött Johan Kristoffersson, többszörös ralivilágbajnok, és az Extreme E bajnokság első évadának győztese ült, aki sokkal magabiztosabban vágott neki a terepnek, és megmutatta a főnöknek, hogyan is megy ez az igazi ralisok között. Meglepő szavak egy Forma 1 világbajnoktól 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!