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 Sokan érzik úgy, hogy az elektrifikáció kiöli a lelket az autókból. Nincs meg a megszokott hang, aggasztó a töltés bizonytalansága és sok esetben a teljesítmény sem olyan, amire a sportosabb autóknál számít az ember. Az Opel új GSe (Grand Sport Electric) modelljei – köztük az Astra és az Astra Sports Tourer GSe változatai – radikálisan újradefiniálják az elektromos mobilitást. A GSe nem csak egy egyszerű plug-in hibrid hajtáslánc, hanem olyan apróbb, de nagyon fontos jellemzőknek a finomhangolásaként létrejött csomag, amik együtt szolgálják a sportos vezetési élményt, komfortot és környezettudatos, tiszta működést.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 Az Opel Astra GSe és Opel Astra Sports Tourer GSe modellek Euro 6e besorolású 1,6 literes benzines erőforrásának 180 lóerős (133 kW) teljesítményét egészíti ki a 110 lóerős (81 kW) elektromos motor, hogy a kettő együttműködve 225 lóerővel (165 kW) és 360 Nm forgatónyomatékkal mozgassa az autót. Az elektromos hajtásnak hála, a nagy teljesítmény nem kell nagy fogyasztással és elkeserítő környezetterheléssel járjon. A 12,4 kWh-s akkumulátornak köszönhetően az Astra GSe változata tisztán elektromos üzemben 63-64 km-t is képes megtenni a WLTP mérés szerint, ami a mindennapok városi közlekedésében akár teljesen kibocsátásmentes, és nulla literes fogyasztást is eredményezhet. Ráadásul az elektromos motor akár 135 km/h-s autópálya tempóig is képes mozgatni az autót, így az agglomerációs autópályázáskor sem kell feleslegesen üzemanyagot égetni. Ha a benzinmotor is besegít, akkor a végsebesség 225 km/h-nál van maximálva. Ennél a tempónál már jól jön a 10 mm-rel alacsonyabb hasmagasság és az alapvetőn sportosra, feszesebbre hangolt felfüggesztés is. A frekvenciafüggő csillapítású (KONI FSD – Frequency Selective Damping) lengéscsillapítónak hála az úthibák – pl. aknafedél, macskakő – mellett is komfortos az utazás. Természetesen nem csak a felfüggesztés, de a kormányzás és a fékrendszer agilitása, pontossága is igazodik a teljesítményhez és a sportos elvárásokhoz, sőt az újrahangolt ESP későbbi beavatkozása is segít jobban kihasználni az autóban rejlő lehetőségeket. A letisztult belső tér a sportosságot ötvözi a kényelemmel és a modern technológiával. A vezeték nélküli telefontöltő mellett szintén kábeles kapcsolat nélkül elérhető az Apple Carplay és az Android Auto képernyőtükrözés, miközben a kényelmes és egészséges üléspozícióért az AGR minősítésű sportülések felelnek. Az Alcantara felületű ülések ergonómiáját a német Aktion Gesunder Rücken (Kampány az egészséges hátért) szervezet minősítése garantálja. Az Opel 2003-ban a Signum modellben kínált először ilyen üléseket, amik biztosítják, hogy a hosszabb autóban töltött idő se végződjön hátfájdalommal. Az Astra GSe AGR minősítésű első ülései 10 irányban állíthatók, miközben hűvösebb időben az ülésfűtés teszi komfortosabbá az utazást. A biztonságot az IntelliDrive 2.0 fejlett vezetéstámogató rendszerei mellett az adaptív LED fényszórók, illetve az opcionálisan kérhető IntelliLux LED Pixel fényszórók biztosítják, a forgalom többi résztvevőjének vakítása nélkül messzire megvilágítva az utat. Az Opel Astra GSe a kompakt ötajtós kivitel mellett Sports Tourer néven tágas kombiként is elérhető 2023 novemberétől. Tudj meg többet az Opel Astra GSe modellről! Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!