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 A Kilow egy francia kétszemélyes kisautó, amely különlegessége, a forma mellett, a platója és a különböző konfigurációs opciói. Állítólag az aksiját úgy tervezték, hogy könnyen javítható legyen. Kilow-ra megvett Ez a járgány nem koncepcióautó, már megkezdték a kiszállításokat, igaz a gyártás valószínűleg lassan halad, mivel 12 hónapos a várólista. Az autó leginkább a beach buggy dizájnra emlékeztet és műszaki paraméterei alapján nem is tekintenénk teljes értékű személyautónak. A 6, vagy 12 kWh-s akkumulátorával 45, illetve 80 km/h végsebességre képes, hatótávja pedig ennek megfelelően 70 km a kisebbik és 135 km a nagyobbik akkupakkal. A végsebességekből talán már sejthető, hogy a gyártó szerint autópályára nem hajthat fel, ellenben a gyengébb változatot 14 (L6e kategória, AM jogsi), az erősebbet 16 év felett (L7e kategória, B1 jogsi) lehet már vezetni Franciaországban. Ezt a járművet mi leginkább nyaralóvárosok, turista központok utcáin, vagy vidéki, helyi használatban tudjuk elképzelni, ahol egy kis mopedautót vagy robogót vált ki, rakterébe pedig beférnek a strandcuccok, a horgászfelszerelés, a biciklis túra, vagy a bevásárlás csomagjai. A standon többfajta kialakításban láttuk a járművet, ajtóval, ajtó nélkül, tetővel és anélkül, kinek milyen célra kell. Az akku is különleges, állítólag úgy tervezték, hogy a hengeres cellák könnyen cserélhetőek legyenek – bár a kétéves garancia picit vékonynak tűnik még így is. A 10 ezer eurós ár már a helyi állami támogatással értendő, de elsőre nem tűnik teljesen irreálisnak a sokoldalú kisautóért – már persze nem a magyar fizetésekhez mérve. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!