A Jaguar Type 00 a márka értékeinek legmagasabb szintű megnyilvánulása. Egy rettenthetetlen kiáltvány, a vágy tárgya – írja a cég sajtóközleménye. Mutatjuk a vágy tárgyát. 00 A bemutatót megelőző szivárogtatás után most jobb minőségben és nagyobb számban kaptunk képeket a most már Type 00 néven futó tanulmányautóról, amely a cég szerint a jövő Jaguárjainak inspirációja lesz.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 A marketing lózungokkal teletűzdelt nyolc oldalas anyagból többet talán nem is idéznénk, sokkal érdekesebb az, hogy mi a műszaki tartalom a koncepció mögött. A vállalat megerősítette, hogy az első új, tisztán elektromos modellje a Jaguar GT lesz, amely 2025 végén kerül gyártásba. Az autó a vadonatúj Jaguar Electric Architecture (JEA) platformra épül, tehát az I-Pace egy egyedi modell marad, azzal rokonság nincs, maximum az ott tanultakat használta fel a vállalat az új elektromos kínálat felépítéséhez. A GT kapcsán a megcélzott paraméterek hozzák azt, amit egy ilyen prémium autótól elvárunk jövő év végén: 770 kilométer WLTP hatótáv, ami még a szigorúbb amerikai EPA szabvány szerint is 692 lesz. A cég szerint 15 perc alatt 321 kilométernyi hatótáv tölthető majd vissza. A GT modell tehát merít majd a Type 00 tanulmányautó formáiból, de hogy pontosan mennyit, azt nem árulták el. A sajtóanyag alapján azonban úgy tűnik, hogy a hosszú orr és motorháztető a márka dizájnjának egyik új védjegye lesz, tehát több modellen is viszontlátjuk majd. Oldalról egyébként kétségkívül dinamikus a látvány, és megvan az ugró macska érzés is, de nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy a sorozatérett GT hogyan néz majd ki a fentiek fényében. A Jaguar mindent egy lapra tett fel és az ilyen dobások vagy nagyon nagyot szólnak, vagy hatalmas arcra esés a végük. A figyelmet mindenesetre sikeresen felkeltették. Ez az autó a Jaguar jövője? 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!