A Kia e-Soul modellről már részletes teszt is megjelent a villanyautosok.hu oldalon, így kicsit furcsa lehet, hogy újra előkerült a téma. Azonban egy autót sokféleképpen be lehet mutatni, más tűnik fel az egyik tesztautóból a másikba átülő újságírónak, más egy tulajdonosnak, a legérdekesebb szempontjai pedig egy a típus korábbi változatát jól ismerő autósnak lehetnek. Fotó: Szabó Krisztián Fotó: Szabó Krisztián Fotó: Szabó Krisztián Fotó: Szabó Krisztián Fotó: Szabó Krisztián Fotó: Szabó Krisztián Németh Ágiról, az abdai villanyautós találkozók szervezőjéről, a villanyautós közösségben mindenki tudja, hogy a Kia Soul EV nagy rajongója. Akik Abdán tavaly nyáron nem találkoztak vele, a 10+1 szeretem/utálom videó sorozatunk Soul EV epizódjaiból ismerhetik. Ági nemrégiben egy hétig tesztelte a hazánkban nemrég debütált Kia e-Soul modellt, a nagyobb, 64 kWh-s akkuval és a hozzá tartozó 204 lóerős villanymotorral. Az alábbi videóban elmondja, hogy milyen érzés volt átülni a régi Soulból az újdonságba, melyek azok a tulajdonságok, esetleg hibák amelyek előnyösen változtak az őshöz képest. A videót köszönjük Kozári Balázsnak, a fotókat Szabó Krisztiánnak. 10+1 dolog, amit imádok a Kia Soul EV-ben 10+1 dolog, amit utálok a Kia SOUL EV-ben Villanyautó teszt: Kia e-Soul 64 kWh Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!