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 Bár az autógyártó mindent megtesz, hogy a frissítés érkezéséig ne derüljön ki minden részlet az új Model 3-ról, sőt magát a Highland verzió létezését és gyártásának kezdetét is agyonhallgatják, ahogy szélesedik a projektbe vontak köre, egyre nehezebb kordában tartani az információ áramlását. Újabb kínai pletykák érték el a közösségi médiát, amelyeket a Teslamag.de foglalt össze. Új változatok A Tesla modellpalettája alapvetően egységes a legtöbb piacon, ahol jelen vannak, ám az egyes típusok nem minden verzióját kínálják mindenütt. Így például, bár Amerikán kívül mindenhová Sanghajból szállítják, Kínában nincs Long Range Model 3, csak a kisakkus és a sportverzió érhető el, az USA-ban pedig sokáig nem létezett a legolcsóbb Model Y változat. A Model S és X nemrég bemutatott kisebb hatótávú kiadásai pedig egyelőre csak a cég hazai piacán kerültek be a kínálatba. Így a most következő információk sem biztos, hogy mindenkire egyformán vonatkoznak, de a legfrissebb pletykák szerint akár öt külön változatban is készülhet az autó. Az eddigi legolcsóbb, hátsókerékhajtású, kisakkus verzió akkupakkja a korábbi hírek alapján 60-ról 66 kWh kapacitásúra nőhet, ám ez a kiadás nem kapja meg a vezetéstámogatáshoz szükséges legújabb, HW4 csomagot. Az elmúlt hetekben a közösségi médiában feltűnt egy eddig ismeretlen, és ismeretlen összetételű 3.5-ös hardvercsomag, így akár ez is bekerülhet a legolcsóbb autóba, de az is elképzelhető, hogy, legalábbis amíg nincs elég készlet az új alkatrészekből, a jelenlegi HW3 kerül majd ezekbe a kocsikba. Ha hihetünk a pletykáknak, akkor azonban a spórolás nagyjából 13 százalékos további ármérséklést hozhat az alapváltozatnál. (Ez nyilván nem csak, vagy főként a HW3 olcsósága miatt képzelhető el, hanem főként a gyártásátechnológiai újításoknak, a kisebb előállítási költségeknek köszönhető majd). Tesztelés a kínai sivatagban. Forrás: https://xueqiu.com/u/7333506009 A takarékoskodás a felszereltségben is megmutatkozik majd, az autó nagyakkus változatai ugyanis állítólag kapnak egy a Model S és X-ből már ismert hátsó képernyőt, valamint LED-es hangulatvilágítást is. A hírek szerint azonban az eddigi Performance változat fölé is kerül majd egy új szint, amely az eddigieknél drágább lesz. A fenti értesüléseknek valami igazságalapja valószínűleg van, de mivel a Teslánál minden a hatékonyság növeléséről szól, és nagyon ritkán bővül, sokkal gyakrabban szűkül a választható opciók köre, így nem lepődnénk meg, ha a továbbiakban is maximum három kiadása lenne csak az autónak. Jelenleg létezik egy csak raktárkészletről, illetve üzleti ügyfeleknek elérhető nagyakkus, hátsókerekes Model 3, de ez még csak a konfigurátorban sem szerepel, így gyanítjuk átmenetileg érhető csak el. Két sportverzió gyártása pedig eléggé váratlan lépés lenne, így valószínűbb lehet a Performance leváltása egy esetleges Plaid-szerű modellel – már, ha az értesülés egyáltalán igaz. Egy tajvani közösségimédia fiók a megújuló típus méreteit is tudni véli, a Highland ezek szerint 4720 mm hosszú (+25 mm), 2089 mm széles (+1 mm) és 1441, vagy, feltehetőleg a sportváltozatban 1431 mm magas (-4 mm / -14 mm). További tesztek Egy másik forrás három, részben álcázott példányt kapott lencsevégre a kínai Hszincsiang tartományban, ahol forró, sivatagi körülmények között próbálgatták az autókat. Mindeközben az autó végleges változata állítólag megérkezett a kínai közlekedési hatósághoz is, hogy megkaphassa a típusengedélyt az értékesítés megkezdése előtt. Az autó szeptember közepén felkerülhet a frissített, nyilvános hivatali listára, és ekkor már valós fotókat is láthatunk, álca nélkül. Az értesülések szerint a Highland kiszállításai ezután, szeptember második felében kezdődnek majd meg. Újabb részletek derültek ki az új Tesla Model 3 bevezetéséről Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Balázs, Tibor vagy Szöcske ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!