Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 10 százalékos részesedést vásárolt a világ legnagyobb olajcége a Renault és a Geely közös belső égésű motorokat gyártó vállalkozásában. A Renault vezérigazgatója álomcsapatnak nevezte a hármast. Dream Team A Renault az elektrifikációhoz kapcsolódó átalakulása során a Fordhoz hasonlóan több egységben szervezi újra magát, sőt, ezeket külön leányvállalatokba is tömöríti. Míg az Ampere az elektromos autók fejlesztéséért és gyártásáért felel, addig a Horse Powertrain a hagyományos, belső égésű motoros és hibrid hajtásláncokat készíti. Utóbbi céget egyébként nem egyedül üzemeltetik a franciák, partnerük a Geely, így a két vállalat osztozik a fejlesztési és gyártási költségeken. Az elektromos átállás évtizedei során csökkenő belső égésű eladások mellett is tovább maradhat nyereséges a hagyományos üzletág a két vállalat által biztosított nagyobb darabszám mellett. Most ebbe a leányvállalatba szállt be a Saudi Aramco, amely a világ legnagyobb olajvállalata évi 500 milliárd dollár feletti forgalommal és 160 milliárdos nyereséggel. Az olajcég eredetileg 20 százalékot tervezett megvásárolni a Horse-ból, de végül csak 10 százalékot vettek meg – így 45-45 százalék marad a Renault, illetve a Geely tulajdonában. Az üzlet közel 8 milliárd dollárra értékeli a Horse piaci értékét, amely a világon 17 üzemmel és 19.000 alkalmazottal évi ötmillió belső égésű, hibrid és plug-in hibrid hajtáslánc gyártására lesz képes. A vállalatok célja, hogy innovatív megoldásokkal hozzájáruljanak az autóipar dekarbonizációjához. Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója szerint most igazi dream team, álomcsapat jött létre – írja az Automotive News Europe. Rendkívüli: teljesen átalakul a Renault Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!