Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Ahogy arról pár napja beszámoltunk, japán sajtóértesülések szerint megakadtak a Honda és a Nissan tárgyalásai a lehetséges egyesülésről. A Mitsubishi pedig már eleve nem volt túl lelkes az ötlettől. Akkor még csak pletyka volt, most az érintettek ismerték el, hogy itt a vége – írja az Automotive News. Nincs tovább A Honda, a Nissan és a Mitsubishi most hivatalosan is megerősítette, hogy befejezték a tárgyalásokat és elállnak attól a tavaly év végi szándéktól, miszerint a három cég egyesül. Ha létrejött volna a frigy, ez lett volna a világ harmadik legnagyobb autógyártója. A cégek közleményei hangsúlyozzák, hogy folytatják a korábban megkezdett együttműködést a villanyautók fejlesztése kapcsán. A Honda és a Nissan egy külön közleményben erősítette meg, hogy helytállóak voltak a korábbi találgatások a tárgyalások megszakadásának kiváltó okairól. Mint kiderült a Honda valóban azt szabta feltételül, hogy a Nissan váljon a leányvállalatává és elégedjen meg a vezetőségi helyek kisebb részével is. Uchida Makoto a Nissan és Mibe Toshihiro a Honda vezérigazgatója. Forrás: Nissan A tárgyalásokat ismerők szerint a Honda ezzel a lépéssel akarta kikényszeríteni a gyorsabb reformokat a Nissanon belül, ám a partner szerint ez szembement az eredeti tárgyalási alappal, amely egyenlőbb leosztást teremtett volna az új konszernen belül. Elemzők már korábban felvetették, hogy igazából nincs túl sok értelme az összeolvadásnak. A két cég nagyon hasonló, nem igazán egészítik ki egymást, nem térnek el jelentősen a portfóliók és a nehézségek, ráadásul a vállalatok menedzsmentkultúrája szöges ellentéte egymásénak, ami előbb-utóbb robbanáshoz vezetett volna. A két vállalat most új partnerek után kell, hogy nézzen. A Nissannak azonban egyre nagyobb veszélyt jelent a Foxconn lehetséges hatalomátvétele. Sajtóértesülések szerint a tajvani vállalatóriás ismét megkereste a Renault-t, hogy megvásárolja annak Nissan részesedését. Dugába dőlt a Honda-Nissan házasság Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!