Viszik, mint a cukrot az új Nissan LEAF-et

Jól olvasod, tényleg hatalmas az érdeklődés az új generációs Nissan LEAF iránt. Mégpedig olyannyira, hogy az új modell értékesítései/megrendelései 2 hónap alatt átlépték az előző modell egy év alatt elért teljesítményét, méghozzá úgy, hogy egyelőre korlátozottan érhető el a piacon. A Nissan Europe EV vezetője, Gareth Dunsmore üdvözölte a tényt, miszerint az új 2018-as LEAF-ból 3500 darabot értékesítettek Európában, pedig csupán szeptember eleje óta rendelhető. Az új LEAF hatótávolsága egyébként 378 km-re (NEDC) nőtt, ami az előző verzió 250 (NEDC) kilométeréhez képest érezhetően nagy előrelépés. Ez is meglehetősen növelhette a vásárlókedvet az új autó iránt.

A teljes kép még biztatóbb lehet a Nissan számára, ugyanis Dunsmore azt nyilatkozta, összesen 9000 megrendelés érkezett az új LEAF-re. Igaz ez a szám már összességében, Európában és Japánban együtt értendő. Továbbá még azt is hozzátette, nem gondolták volna, hogy ekkora népszerűségnek fog örvendeni az autó. Norvégiában élők örülhettek elsőként, ugyanis ott indult meg a rendelés először.

Október 2.-án követte Németország, Franciország, Ausztria és Hollandia. Miért Norvégia? Dunsmore erről azt nyilatkozta:

„Ők voltak az első ügyfeleink és a leghűségesebbek is, ezért vissza akartunk adni valamit azoknak, akik megbíztak bennünk az első naptól fogva 2010-ben és 2011-ben” Most pedig már 2000 volt és új ügyfél rendelte meg az új LEAF-et.”

 

EZT OLVASTAD MÁR?  A busz, amit tölt a Supercharger

Forrás: europe.autonews

Elektromos autót használsz?

Molnár Balázs L.

Napközben blogger, éjszaka pedig Gotham igazságosztója. De psszt. Ne buktass le, hogy én vagyok én.

3 gondolat a “Viszik, mint a cukrot az új Nissan LEAF-et” című anyaggal kapcsolatban

  • 2017-11-01 at 20:48
    Permalink

    Szerintem is klassz autó. De ebből is ki spórolták az akkumulátor hűtését mint előző modellből?

    Válasz
    • 2017-11-03 at 00:21
      Permalink

      Igen, ennek az autónak sincs aktív hűtése. De ez a mi klímánkon egyedül akkor lehet gond, ha valaki rendszeresen kell napi 3-4 alkalommal felváltva villámtöltsön és autópályázzon. Egyébként nem fog olyan tartományba menni a hőmérséklet, ami gondot okozna.

      Válasz

Hozzászólás