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 Elon Muskról sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy úgy árulná és reklámozná autóit, mint bármelyik másik autógyártó. Nincs ez másképp a népszerű autókiállításokkal sem, melyeket a Tesla vezérigazgatója rendre kihagy, így a Genfi Autószalon standjai között sem fog senki Tesla felirattal találkozni. Ennek ellenére a Svájcba ellátogató rajongók mégis örülhetnek, a megannyi elektromos autó között ugyanis elbújt egy Model 3 is, mely ezzel megtette legelső európai bemutatkozását, ha nem is hivatalosan. Forrás: Autoevolution A kiállított Tesla Model 3-at a Caresoft mérnöki vállalat vitte magával és prezentálta a közönség számára, amely megvásárolt néhány példányt a kaliforniai gyártótól, hogy szétszedje őket, és a felfedezett okosságokat nagyjából félmillió dolláros áron eladja bármelyik autógyártónak, amelyik a Tesla által felhasznált megoldásokat építené be saját villanyautóiba. A reverse-engineering (visszamodellezés), azaz egymás autóinak felboncolása és tanulmányozása egyáltalán nem szokatlan az autóiparban, nemrég éppen a Model 3 került német mérnökök kezei közé, akiket enyhén szólva is lenyűgözött az amerikaiak elektromos autója. A Caresoft egyébként már az év eleji, Detroitban megrendezett autókiállításra is Teslával készült, akkor viszont csak a Model 3 vázát mutatták meg, most viszont a teljes kocsit, ráadásul az európaiak számára, akiknek ez a legelső lehetőségük alaposan és élőben szemügyre venni a kocsit. Mivelhogy eddig csak hébe-hóba bukkant fel a Tesla legújabb szedánja a kontinensen, és a mérnök társaság által Genfbe cipelt darab michigani rendszáma is bizonyítja, hogy a kocsira itthon még egy keveset várnunk kell. Forrás: Autoevolution A Caresoft Teslája március 18-ig még megtekinthető a rendezvényen, úgyhogy akik vásárláson törik a fejüket, azoknak ez egy jó lehetőség, hogy élőben is találkozzanak a villanyautóval a kora 2019-es európai megjelenése előtt. Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, Szöcske vagy Balázs ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!