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 A márciusi Genfi Autószalonon mutatja be a 2017-ben Urban EV koncepcióként megismert tisztán elektromos autóját a Honda, mely a legelső kibocsátásmentes modell lesz a gyártó palettáján, mely az európai kontinensen is megvásárolhatóvá válik – írta meg az Autonews. A világhírű autós rendezvényen kiállított Urban már egy a gyártási változatra nagyon hasonlító darab lesz, ám a teljesen végleges dizájn majd csak ősszel, a szeptemberi Frankfurti Autószalonon tárul a szemünk elé, pontosan két évvel a tanulmány premierje után. Az Urban EV koncepció akkor nagy sikert aratott a közönség és az autóipari szakértők köreiben, köszönhetően kis méretének és retro stílusú, szerethető megjelenésének, így ezek biztosan megmaradnak a gyártást követően is. Néhány, november végén készült lesifotóról azt is megtudhattuk, hogy a jellegzetes kerek elülső fényszóróktól sem kell elbúcsúznunk, egy-két változtatásra azonban valószínűleg sor kerül: biztonsági okokból a villanyautó elején lekerekíti az éles sarkokat a Honda, valamint a képeken már öt ajtó díszeleg a kocsin a koncepción látott három helyett. A jármű neve is utal rá, hogy elsősorban városi használatra lesz tökéletes választás a Honda Jazz modellnél 100 milliméterrel rövidebb kocsi, ám a vállalathoz közeli források elmondták, hogy kicsi az esélye, hogy Urban néven érkezzen majd az autó a kereskedésekbe. Forrás: Autocar Az Autonews információi szerint 2020 elejétől nyílik lehetőség megvenni a kisautót itt Európában, az ára viszont egyelőre közelítőleg sem ismert. A Honda korábban azt nyilatkozta, hogy számításai szerint 5000 darabot fog tudni eladni belőle egy év alatt, márpedig hogyha alacsonyan tudja tartani az árakat, akkor bizony a kereslet még úgy is az egekben lesz, hogy az elektromos Škoda Citigo, a Volkswagen e-Up!, és a villanyos Citroën C1 is komoly konkurenciát teremt majd számára. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!