Bár már lassan vége a télnek, azért van még egy jó tanácsunk a hideg reggelekre. Legtöbbször a villanyautók kapcsán a meleget szokták ellenségként emlegetni, de a hideg ugyanúgy meg tudja tréfálni a gyanútlan villanyautóst. Persze nem arról van szó, hogy ne menne az autó hidegben, de aki nem készül, és nem ismeri az autóját, az az első alkalommal a feltétlen szükségesnél tovább lesz kénytelen tölteni.
Erre figyelj, ha hidegben villanyautózol
villanyautózás a gyakorlatban
2019. 02. 25 - Villanyautósok - 0

Olvasói felmérés 2025

Váratlan vezércsere a Volvo élén

Villámteszt: Škoda Enyaq – nagyon nehéz lesz belekötni

25 perc alatt teletölthető, elpusztíthatatlan nátriumion-akkut mutattak be

Hivatalos: indulhat az utolsó roham a villanyautós állami támogatásért

Le kellett zárni egy kifutópályát, mert egy naperőmű elvakítja a pilótákat

Elindult a hétüléses elektromos Hyundai sorozatgyártása

Model X hétköznapok #29: megfiatalodott az autónk a szervizben

Kedvező áron lépett piacra a BYD új családi crossovere Kínában

A kínai kultúra hordozói: íme a BYD új csúcsmodelljei

Indul az MG Cyberster hazai forgalmazása

Pardon? Kegyelmet kapott Trevor Milton!

Megjelent a BYD bivalyerős csúcsszedánja Kínában

A szomszédba költözhet az elektromos Dacia gyártása

Az évtized végéig 1000 helyszínen épít ki töltést Európában a Fastned

Autók helyett tankok: a fegyvergyártás lehet a kiút az európai autóipar számára

Meghosszabbítják a villanyautó vásárlást ösztönző pályázatot

Villámteszt: Tesla Model Y Juniper – most akkor mennyit is fogyaszt?

Nagyobb akkut és hatótávot kapott a Mercedes kisáruszállítója

Útlezárások nehezítik az autópályás töltést

Elektromosságról érthetően #2 – feszültség, áramerősség, ellenállás

Újabb településen szűnik meg a zöld rendszámos ingyenes parkolás
