Egy rövid megálló erejéig útba ejtettük a BMW standjánál lévő tisztán elektromos Mini Cooper SE-t, ami a vállalat legelső, sorozatgyártásra szánt modellje belsőégésű motor nélkül. Az már az első pillanattól fogva érezhető, hogy egy prémium márkáról van szó: az anyaghasználat minőségi, a varrások hibátlanok, az illesztések pontosak, a tervezők odafigyeltek minden apró részletre, a hátsó ülésen ülők kényelmét három pohártartó is szolgálja. A váltókar és minden kapcsoló világít, ami rengeteget dob az élményen, a mindenfele elhelyezett Mini logó pedig folyamatosan emlékeztet bennünket, hogy a britek kisautójában ülünk. A brit zászlót lemásoló hátsó lámpa kifejezetten ötletes. A tervezés és kidolgozás tekintetében az elektromos Mini kétségtelenül hozta azt a színvonalat, amit egy a BMW alá tartozó márkától elvárunk, és ezt nem csak azért mondjuk, mert pont az Opel Corsa-e után sikerült beülnünk. Ám ahogy az Opeltől a Mini felé minőségben ugrottunk egy nagyot, úgy zuhantunk vissza a hajtáslánc tudását tekintve, hiszen a Mini teljesen feltöltve bő 200 kilométeres hatótávot ír ki.
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