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 Több fotó is felkerült az internetre az elmúlt napokban, melyeken alighanem a Volkswagen ID. 4 SUV gyártási változata látható. A képek forrása nem teljesen egyértelmű, állítólag a Volkswagen kínai közös vállalkozásai által a kínai ipari és információs technológiai minisztériumnak beküldött dokumentációkból szerezték meg helyi lapok, és ezt vették át az amerikai újságok, majd a közösségi média. Forrás: VW ID Talk Az ID. Crozz koncepcióból kifaragott ID. 4-et nem meglepő módon hasonló dizájnelemek díszítik, mint az ID.3-as ferdehátút, így tökéletesen illeszkedik a német gyártó új generációs, tisztán elektromos modellcsaládjába, de ennek ellenére egy kimondottan hagyományos módját választotta a formatervezésnek a Volkswagen – az autóban nincs hűtésre szomjazó belsőégésű motor, mégis tekintélyes légbeömlőket és hűtőrácsot visel. Forrás: VW ID Talk A dokumentációkból kiderül, hogy a fehér és a szürke változat két különböző típus: az előbbi az ID. 4 Crozz nevet viseli, míg az utóbbi az ID.4 X jelzést hordozza, és a különbség a dimenziókban, illetve a dizájnban keresendő: a 2765 mm-es tengelytáv és az 1852 mm-es szélesség közös, ám a szürke kicsivel hosszabb és magasabb (4612 mm vs. 4592 mm; 1640 mm vs. 1629 mm). Az autó így körülbelül Tiguan-méretű, a két típus dimenzióinak eltérése a lökhárító-kialakításból és hasmagasságból adódik. Azt egyelőre nem tudni, hogy a hajtásláncban is lesz-e valami differencia. Forrás: VW ID Talk A hajtáslánc specifikációit illetően semmi hivatalosat nem tudunk, csak azt a néhány információmorzsát, amit már korábban elszórt nekünk a Volkswagen. A premierre már régóta várunk, eredetileg az áprilisi New York-i Autószalonon került volna rá sor, de meggondolták magukat a németek, utána pedig minden autókiállítást lefújtak a járvány miatt, ahol feltűnhetett volna az autó. A VW ez idáig nem jelentett be újabb időpontot az eseménynek. 500 km hatótávval jön Volkswagen I.D. 4 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!