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 Herbert Diess, Volkswagen igazgató a Linkedin profilján számolt be arról, hogy egy Volkswagen ID.3 Pro Performance modellel indult nyaralni a hétvégén a lányával. Az autó 58 kWh akku kapacitással, 150 kW teljesítménnyel, hátsó kerék meghajtással, valamint 125 kW DC töltési teljesítménnyel rendelkezik. Mivel az utazásra a hivatalos forgalmazás megkezdését megelőzően kerül a sor, a nyaralás gyakorlatilag tesztvezetésnek minősül, ezért nagy figyelemmel, valamint némi aggodalommal kíséri a gyár mérnökcsapata is az utat. Diess lányával egy VW ID.3-mal indult nyaralni (fotó: Herbert Diess/Linkedin) Diess azonban azt is elmondta, hogy ő maga teljesen nyugodtan vágott neki a kalandnak, mivel biztos abban, hogy Thomas Ulbrich csapata remek munkát végzett, így nem jelenthet problémát egy nyaralás ma már elektromos autóval sem. A lefelé gomb előre, a felfelé visszafelé lépteti a zeneszámokat, fordítva lenne logikus?(fotó: Herbert Diess/Linkedin) A főnök néhány kisebb problémát is talált az autóval kapcsolatban, például a navigációs rendszer 200 méterrel távolabb jelenített meg egy Ionity töltőt, mint annak valós elhelyezkedése, és a zeneszámok léptetésénél is épp fordítva tartaná logikusnak az előre- és visszaléptetésnél a felfelé és lefelé mutató nyíl használatát, mint a szoftvert tervező mérnökök. A navigációs szoftver térkép adatbázisán még van némi javítani való(fotó: Herbert Diess/Linkedin) Aki szeretné követni az utazást, a Linkedin-en megteheti, ahol Diess rendszeres frissítéseket közöl például a töltési tapasztalatairól, de azt is elmondta, hogy kellemesen zajlott az út a nyaralások miatt sűrű forgalomban, a tervek szerint sikerült célba érni. Az emberek kíváncsiak az autóra, hiszen nem sokan láttak még ID.3-at élőben. Az utazás adatait gyűjtik és a mérnökök elemzik majd(fotó: Herbert Diess/Linkedin) Tibornak volt szerencséje nemrégiben kipróbálni egy ID.3-at, tapasztalatairól kétrészes cikksorozatban és egy videós összefoglalóban is beszámolt, olvassátok el. Villámteszt: Volkswagen ID. 3 – első rész Villámteszt: Volkswagen ID. 3 – második rész 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 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!