Tovább bővül a Voltia XL-es elektromoskisteherautó-kínálata, miután a Stellantis márkáinak járművei, és a Toyota csomagszállítója is megkapja a vállalat speciális csomagtérnövelő karosszériáját. A szlovák csapat, mely arról vált ismertté, hogy a változatosabb felhasználás érdekében átalakította a Nissan e-NV200-as furgonját, most a Peugeot e-Expert, Toyota Proace-e, Opel/Vauxhall Vivaro-e, illetve a Citroën ë-Jumpy modelleket is kezelésbe veszi.
Az átalakítás kizárólag a karosszériát érinti, így a 100 kW teljesítményű villanymotor és a hajtáslánc egyéb elemei változatlanok maradnak. A kisteherautókat a gyártóik három méretváltozatban kínálják, de a Voltia csak a legnagyobb, 5,3 méter hosszú verzióval dolgozik. Maga a csomagtér egyébként a padló szintjénél megőrzi 2,86 méteres hosszát és 1,65 méteres szélességét, csupán magasságban nő 80 centimétert, illetve továbbnyúlik a vezetőfülke fölé 90 centimétert, egyfajta hátizsákként körülölelve az autót. A dupla hátsóajtó az átalakítás következtében 1,85 méter magasra növekszik.
Gyárilag a legnagyobb változat csomagkapacitása 6,6 köbméter, a Voltia XL modellekben ez 11 köbméterre nő, cserébe azonban a teherbírásból fel kell áldozni. Sőt, a megnövekedett légellenállás és tömeg miatt a hatótáv is csökken, az 50 kWh-s változaté 190, a 75 kWh-sé 280 km, azaz a WLTP szerint 50 kilométerrel kevesebb, mint puttony nélkül.
A kisteherautók gyártása Szlovákiában kezdődik, de később az Egyesült Királyságban, Franciaországban, és Németországban is gyártásba mennek. Árak egyelőre nem ismertek, vásárlásra a jövő évtől lesz lehetőség.