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 Ahogy egy mai autótól elvárható, természetesen a Hyundai IONIQ 5 is 5 csillagot kapott az EuroNCAP töréstesztjén, a remek eredmények pedig különösen nem meglepők azt követően, hogy a koreai testvérszervezet vizsgálatán az eddig etalonnak tartott Tesla Model 3-nál is jobban szerepelt. A csillagok számánál beszédesebb a százalékos eredmények összevetése a versenytársakkal, ilyenkor azonban érdemes odafigyelni arra, hogy kisebb mértékben évenként eltérnek a feltételrendszerek, ezért csak a közelmúltban tesztelt típusokkal reális az összehasonlítás. A Hyundai újdonságának felnőtt utasok védelménél elért 88%-os eredménye elsősorban a térdlégzsákon veszített pontok miatt marad el a Volkswagen ID.4 93%-os és a Škoda ENYAQ iV 94%-os értékétől, de az oldalról érkező behatásnál a hátul ülők miatt is pontot vesztett a koreai modell. A gyermekek biztonsága 86%-ot kapott. Ebben a kategóriában pontot veszített többek között az első utasülésnél és a hátsó középső ülésnél az isofix rögzítési pont hiánya miatt. A VW ID.4 és az ENYAQ egyaránt 89%-ot ért el ebben a kategóriában. A gyalogosvédelemre kapott 63% is kevésbé jó eredmény, mint a Škoda 71%-os, illetve az ID.4 76%-os pontszáma, a biztonsági segédfunkcióknál azonban tarolt a koreai elektromos SUV, 88%-os eredménnyel szerepelt ebben a kategóriában, míg a Škoda ENYAQ csak 82%-ot, a Volkswagen ID.4 pedig 85%-ot ért el. Az alábbi videó talán leginkább látványos része az utóbbi kategória, csodálatos, amint az Ioniq 5 még a takarásból tempósan érkező kerékpáros előtt is lefékez. Alig tudták összetörni a Škoda elektromos divatterepjáróját Így törik a Volkswagen ID.4 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!