Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A Volkswagen Csoport egykori vezetője, Hebert Diess, szeptemberben adta át a helyét Oliver Bluménak, és azóta nem hallottunk felőle. Most kiderült hol folytatja, és bár elsőre úgy tűnhet, de mégsem ment túl messze az autóipartól. Chiphiány A német chipgyártó Infineon Technologies AG felügyelőbizottsága úgy döntött, Herbert Diess-t jelöli az elnöki pozícióra a következő, február 16-án esedékes éves közgyűlésen. Ha a részvényesek, a várakozásoknak megfelelően, egyetértenek, akkor a világ egyik legnagyobb autóipari chipgyártójának lesz egyik legfontosabb embere a német szakember. A felügyelőbizottság gyakorlatilag a vezérigazgató feletti pozíció, a részvényesek/tulajdonosok közvetlen képviselete a cég vezetésében. Az Infineon központja Münchenben. Diess nem új ember a vállalatnál. 2015-2020 között már ugyanennek a grémiumnak az egyik tagja volt, így ismeri a cég munkáját, terveit, nem egy klasszikus külsős beugró. Az Infineon 50 ezer főt foglalkoztat, tavaly pedig több mint 11 milliárd eurós forgalom mellett, közel 1,2 milliárdos nyereséget könyvelt el. A cég az elmúlt években az egyik legnagyobb – egyesek szerint A legnagyobb – autóipari chipgyártó lett, miután 2019-ben 9,4 milliárd dollárért felvásárolta amerikai riválisát a Cypress Semiconductort. Az elmúlt évek az autógyártás világában a chiphiánytól voltak hangosak, ami természetesen jót tett a hasonló vállalkozások nyereségességének. Herbert Diess. Forrás: VW Diess a cég sajtóközleményében azt emelte ki, hogy a félvezetőgyártás rendkívül gyorsan fejlődik, a vállalatnak pedig nagy jövője van nem csak a jövő mobilitásának egyre növekvő szilíciuméhsége miatt, de azért is, mert termékeiket használják a szél és napenergia iparban és az elektromos elosztórendszerek berendezéseiben is. RENDKÍVÜLI: váratlanul lemondott Herbert Diess, a VW Csoport vezérigazgatója Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!