A napokban foglalkoztunk vele, hogy Kínában lencsevégre kaptak egy álcázott tesztautót, amely úgy nézett ki, mintha a Tesláé lenne, de a váz nagy része egyértelműen egy Mazda CX-30-tól származott. Hogy melyik autógyár prototípusát sikerült lefotózni, az még mindig kérdés, de erre a hétvégére sem maradtunk friss találgatások nélkül. A kérdés az, most a Tesla szivárogtat, vagy csak túl nagy a rajongók fantáziája. Kitelik tőlük A Tesla a nagyobb bejelentéseit nyilvános rendezvényekkel, YouTube közvetítésekkel szokta a világ tudtára adni, és gyakran már ezek digitális meghívói is találgatásokra adnak okot. Nem is mindig alaptalanul, hiszen a vállalat, amely hivatalosan nem rendelkezik PR osztállyal, szereti elrejtett utalásokkal fenntartani az érdeklődést. Previous Tesla invites had hidden Easter eggs embedded within. I enhanced the image & it unveils 2 wheels in motion. Would the lights then be the side lights surrounding the truck or can the wheels rotate & do something out of this world? #LikeTesla #Tesla #CyberTruck pic.twitter.com/lUsZ6LWKSO — Kim Java (@ItsKimJava) November 14, 2019 Gondoljunk csak a Cybertruck bejelentésnek meghívójára ahol később kiderült, hogy bizony a kép bal oldalán a pickup volt elrejtve, vagy a Model Y bemutatójára, amelynek promóciós poszterén a sötét területeket kivilágosítva az „ügyes próbálkozás” vicceskedő kikacsintást engedték meg maguknak. Ok well played @elonmusk @Tesla pic.twitter.com/7VeYtw6eke — Marques Brownlee (@MKBHD) March 9, 2019 Legutóbb a március elsejei Investor Day kapcsán készített meghívón találtak éles szemű szakértők árulkodó jeleket. If you know, you know. @elonmusk @teslaownersSV @live_munro pic.twitter.com/QYMiFbIoPM — Cory Steuben (@CorySteuben) February 8, 2023 Újabb nyomok? A Tesla a minap azt jelentette be, hogy a kaliforniai Palo Altoba költözteti mérnöki fejlesztőközpontját. Ehhez megszerezték a Hewlett Packard legendás egykori irodáját, ahol majd a mérnökök a mesterséges intelligencián és az új termékeken dolgozhatnak. Bár a cég Texasba helyezte át székhelyét, a dizájn központ maradt Los Angelesben. A SanFrancisco és Fremont térségében lévő Palo Alto a Szilícium-völgy központja, itt dolgozik a legtöbb tehetséges fejlesztő, ez pedig a Teslának is érték. A bejelentést videó is kísérte, ahol Musk beszédet is mondott, de ami igazán felkeltette sokak érdeklődését, az az eseményt felvezető videó montázs volt a Tesla különböző telephelyeiről. A képsorok között, a Los Angeles-i dizájnstúdióhoz érve, egy grafikus asztalán jól látható helyen volt az egykori vázlat, amivel az új kisautó kínai fejlesztését anno 2020-ban bejelentették, azonban ennek tetején, még prominensebb helyen, a kép közepén volt még két autó rajza – márpedig ezek újnak tűnnek, korábban nem láttuk őket. A zöld az ismert, három éves rajz, a két piros új. Az elmélet szerint itt a „nem-Model 2” két lehetséges tervezési irányát, vagy akár két külön változat első rajzait rejtette el a cég. Akár igen, akár nem, azt megint elérték, hogy a közösségi média velük foglalkozzon Ez a Model 2 tényleg „nem-Model 2” Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!