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 Már a második nagy kínai városban lesz elérhető a Pony.ai szolgáltatása Két magyarországnyi lakos kap 17 autót. Terjeszkedés Április elején még arról számoltunk be, hogy a kínai fővárosban Pekingben szerzett engedélyt a Pony.ai a működésre – a vállalat neve így nem sokaknak lehet ismerős, de a cég a Toyota és a NIO közös gyermeke, ezeket a szereplőket pedig nyilván mindenki ismeri. Most 18,6 milliós lakosú Kuangcsou (más átiratban Kanton) városában lép piacra a vállalkozás, ahol 17 autó üzemeltetésére kaptak engedélyt. Az önvezető taxikban még csak biztonsági sofőr sem lesz, a PonyPilot+ applikációval viszont 803 négyzetkilométeren, nagyjából Budapest területének másfélszeresén lehet majd ilyen kocsit hívni. Ha mégis probléma akadna menet közben, akkor az autókba épített mikrofon segítségével lehet beszélni a cég központjával. A Pony.ai korábbi, pekingi engedélye mindössze 60 négyzetkilométeres területet fedett le, úgyhogy a mostani nagy előrelépést jelent a szolgáltatás szempontjából. A cég arról számolt be, hogy mostanra 21 millió kilométer van a hátuk mögött, amelyből egymilliót teljesen önálló, emberi sofőr nélküli autóik tettek meg, és eddig már 200.000 fizetett fuvart szolgáltak ki. Ebben a fővárosban már sofőr nélküli taxikkal utazhatunk Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!