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 A Volkswagen Csoport főleg a hazai, európai piacán veszített elektromos eladásaiból, ezért módosít a stratégián. A Plug-in hibridekben látják a megoldást. Igények A Volkswagen úgy látja, a villanyautók eladásainak alakulása láttán meg kell erősítenie plug-in hibrid kínálatát, mert ezeket keresik a vevők – írja az Automotive News Europe. A német cég márkaigazgatója nemrég mondta ezt a lap egyik riporterének egy londoni konferencián, ahol arról is beszélt, hogy már PHEV modelljeik is vannak. A szakember szerint ez a keresleti trend az USA-ra és Kínára is igaz. A konnektoros hibridek részesedése az idei év elején gyorsabban nőtt Európában, mint a tisztán elektromosoké, de arányuk még mindig a korábbi 9 százalékos rekord alatt, 7,3 százalékon állt április végén. Számításaink szerint az Egyesült Államokban nagyjából 2,2 százalékon áll a plug-in hibrid hajtáslánc aránya az év első négy hónapjának adatai alapján, míg a tisztán elektromos meghajtásé 7,0 százalékon volt. Kínában április végén az újautó-eladások 26,5 százaléka volt tisztán elektromos, 17,5 százalék pedig plug-in hibrid – utóbbiak népszerűsége az elmúlt hónapokban valóban emelkedett, a konnektorról tölthető autók aránya pedig már meghaladta a 43 százalékot a piacon. A Volkswagen márkaigazgatója szerint most azt kell kitalálniuk, hogyan lehet még költséghatékonyabban konnektoros hibrideket gyártani, és jelenleg ezen dolgoznak. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!