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 2025 végén kerülhet próbagyártásba, majd 2026 első felében a vásárlók kezébe a Volkswagen ID.2, a márka új, olcsó elektromos kisautója. A menetrend feszes fejlesztési tempót követel meg. Álruhában A brit Autoexpress állítása szerint ezek az első képek a Volskwagen ID.2-ről, amelyeket egy lesifotós a híres német Nürburgringen lőtt. Forrás: Autoexpress.co.uk A fotókon azonban nyoma sincs a korábban bemutatott ID.2all prototípus vonalainak, inkább egy furcsa ID.3-at látunk, amin pár dolog valahogy nem stimmel. Például a töltőnyílás sem, amely nem hátul van, mint az ID széria jelenlegi autóin, hanem egy furcsa kitüremkedésben a kocsi első sárhányója mögött. A brit lap úgy tudja, hogy a teszteket egy ID.3 ruhába bújtatott ID.2 prototípussal végzik. Az új modell a márka korábbi villanyautóival szemben frontmotoros lesz, és az MEB rövidített, MEB Entry névre keresztelt változatára épül majd. A tesztautó kerekeit a Cupráról kölcsönözték ehhez az öszvér megoldáshoz. Forrás: Autoexpress.co.uk A öszvér megnevezés nem véletlen, angolul általában így hívják („test mule”) ezeket az első, korábbi modellek alkatrészeiből összerakott autókat. Hasonlókat számos alkalommal láttunk már más márkáknál, például anno a Tesla is egy Model S tetejére rögzített rácsos szerkezettel szimulálta a majdani Model X magasabb felépítményét a fejlesztés korai szakaszában – erről anno számos fotót is megjelent Kalifornia útjairól. Az ID.2 fejlesztésében is fontos mérföldkő lehet a jelenlegi tesztsorozat, amivel valószínűleg a számítógépes modellek értékeit vetik össze valós tesztek adataival, de az álca alatt az új modell számos műszaki megoldását is kipróbálhatják. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!