Hosszú már a listája a tisztán elektromos sportautón dolgozó autógyártóknak, hiszen bármilyen költséges is egy ilyen masina fejlesztése, mindig lesznek olyan vásárlók, akik hajlandóak nagyon mélyen a zsebükbe nyúlni a néhány megépített darab egyikéért. Nincs könnyű dolguk azonban ezeknek a cégeknek, ha valami egyedit akarnak a piacra dobni, merthogy akár a villanymotorok kilowattjainak számával, akár a gyorsulási idővel, vagy épp a formaterv szépségével szeretnének kitűnni, mindig lesz egy vetélytárs, mely többet mutat az övéknél. A finn Tritium (nem összekeverendő az ausztrál töltőgyártóval) által beharangozott 500 kW teljesítményű, és körülbelül 300 kilométeres hatótávú villany-sportkocsi sem lenne igazán különleges, csak épp a csapat egy teljesen más irányból közelíti meg az exkluzivitás fogalmát.
Az elképzelés az, hogy az egyelőre meg nem nevezett jármű tervezői maguk a vásárlók lesznek. Egyedül az autó hajtáslánca, és az utastér két képernyője fix, minden mást az ügyfelek fantáziájára bízna a gyártó, beleértve az egész karosszériát és utasteret. Nyilvánvalóan nem arról van szó, hogy mindenki a saját rajztudásával gazdálkodva elkészíti a látványtervet és elküldi a gyártónak, mert akkor a Tesla Cybertruckjánál is szürreálisabb szörnyszülöttek készülnének, sokkal inkább úgy kell ezt elképzelni, hogy a vásárlók folyamatosan kapcsolatot tartva a cég tervezőivel aktívan részt vehetnek a folyamatban. Mindez nem lehetetlen, ha mindössze 11 darab járművel számolnak a finnek, több mint 1 millió eurós áron.