Így már elég dögös a Mustang Mach-E?

A Ford Mustang Mach-E villanyautót rengeteg kritika érte, amiért az ikonikus nevét meghazudtolva hátrahagyta izmos, szigorú küllemét, s helyette családbarát, divatosan gömbölyded formát vett fel. Szerencsére azonban az utólagos tuning sok mindenre képes, s a brit Motion R Design műhely el is készítette a legelső csomagot azok számára, akik gyári kiadásban nem tartják eléggé vadítónak az elektromos csődört.

Forrás: Motion R

A tuningcsapat nem sajnálta alaposan átdolgozni a Mach-E-t: a leglátványosabb átalakulás a villanyautó orrát érte, ahol a tervezők lecserélték a hűtőrácsot egy jóval tradicionálisabban festő darabra, valamint hatalmas légbeömlőkkel díszítették ki a lökhárítót. A karbon karosszériaelemekkel, melyek magukba foglalják az első és hátsó szoknyát, az éles küszöböket, a kihangsúlyozott kerékíveket, továbbá a hátsó szárnyat, az egész járművet kiszélesítették, miközben a hasmagasságot lejjebb vették, amivel már egészen izomautós testalkatúra varázsolták a villany-Mustangot. A beltéri elképzeléseiket nem mutatták meg a britek, de a vásárlók az utastérhez is kérhetnek extrákat, mint például egyedi kormánykereket, szénszálas berakásokat, valamint Napa kárpitozást.

A hajtásláncot nem piszkálta a csapat, de a Mach-E teljesítménye egyébként sem hoz szégyent a Mustang-családra. Legerősebb változatában 480 lóerőt (358 kW), és 860 Nm nyomatékot tud az autó, amivel a 0-60 mérföld per órás (~96 km/h) gyorsulást 3,5 másodperc alatt futja le. Ezek egyébként a GT Performance Edition adatai, amelyet maga a gyártó kínál a sportosabb megjelenésű járműre vágyó vásárlóknak, ám ez a kiadás, valljuk be, sokkal visszafogottabb optikai tuninggal kápráztat el minket, mint a Motion R munkája.

Elektromos autót használsz?

Simon Zsolt

Nem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását.