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 A Ford tegnap bejelentette, hogy Mustang Mach-E családjának legsportosabb, GT tagja még vadítóbb kialakításban is elérhető lesz. Akik korábban arra számítottak, hogy az ikonikus izomautóból felhizlalt crossover egy beteg csikó erejével szenved majd az aszfalton, azok tévedtek: a Performance Edition 480 lóerőt (358 kW), és 860 Nm nyomatékot présel ki magából, így a 0-60 mérföld per órás (~96 km/h) gyorsulást akár 3,5 másodperc alatt is lefutja. Mustang Mach-E GT Performance Edition Ez az opcionális teljesítménycsomag egyébként nem tette erősebbé a villanyautót, ugyanis az alap GT specifikációit is frissítette a gyártó a korábban kommunikáltakhoz képest, amiből kiderül, hogy a kilowattok száma megegyezik. A nyomaték viszont nőtt 30 Nm-t, és a fejlesztők kicsit megpiszkálták az összkerék-meghajtású jármű futóművét is a jobb tapadás és kezelhetőség érdekében, ennek köszönhető a mintegy 0,3 másodperccel jobb sprintidő. Az energia 88 kWh-nyi akkucsomagból terjed szét az autóban, ami 378 kilométeres becsült EPA hatótávot jelent, kb. 24 km-rel kevesebbet, mint a GT-vel. A Performance Editionről természetesen ránézésre is tudni lehet, hogy nem a hétköznapi GT-t vásárolta meg a tulajdonosa. A Ford olyan sportos dizájnelemekkel díszítette, mint a vörösre festett Brembo féknyergek, 245/45R20 Pirelli gumik, egyedi hűtőrács, valamint különleges alumínium berakások a műszerfalon, és fémes varratok az üléseken. Mind a Mach-E GT-hez, mind a GT Performance Editionhöz sajátos színeket választhatnak majd a vásárlók a konfigurációban. A villanyautó kiszállítása hamarosan megkezdődik, de a két legerősebb típus csak jövő nyáron érkezik. Azok, akik már lefoglalták a GT változatot, a rendelés tavaszi megnyitásakor hozzáadhatják a most bemutatott teljesítménycsomagot. A Mach-E GT 60.500 dollárról indul majd az Egyesült Államokban. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!