Mint arról korábban már írtunk, Elon Musk volt szombaton a Saturday Night Live (SNL) című amerikai tévéműsor házigazdája. Ahogy azt előre megjósoltuk, az élő szkeccs show poénjainak jó, ha a fele működött, a legjobban talán ez előre felvett SpaceX Mars jelenet sikerült, de azt is inkább azok találják viccesnek, akik ismerik a visszatérő SNL karakter Chad korábbi ténykedését.
De messze nem ez volt a legemlékezetesebb ami a műsorban történt. Arra kevesebb mint 60 másodpercet kellett csak várni.

Forrás: Youtube /Electric Vehicles
Kimondva, kimondatlanul
Elon Muskot valószínűleg mindenki kicsit fura szerzetnek tartja. Furán beszél, furán működik az agya, furák a poénjai, szociálisan néha érzéketlennek, máskor túlzottan érzékenynek tűnik, hiperracionálisan közelít a dolgokhoz, és mégis ki a fene nevezi el a gyermekét X Æ A-12-nek?! Egyáltalán nem egy olyan fazon, akit több mint 80 ezer ember munkáltatójának, százmilliárd dollárokat érő tőzsdei cég vezetőjének képzelnénk.
A fentiekkel valószínűleg vége is van az egyetértésnek Musk személye körül.
Azonban, ha valaki követte Musk pályáját, megannyi interjút látott vele, sokszor hallotta már élő beszédeit, akkor, akárhogyan is ítélje meg a Tesla vezetőjét, valószínűleg megfordult a fejében, hogy az úriember nem egyszerűen csak egy szórakozott géniusz, aki nem tud beilleszkedni a társadalomba, hanem többről van itt szó. De ezzel nem illik viccelődni, nem szerencsés a Facebookon szerzett diplomával pszichológust játszani, így sokan gondolták, de senki nem mondta ki, amit most Musk maga tette meg a szórakoztató műsor legelején: Asperger szindrómás.
Ingyen marketing – amit a VW, a Ford és a Lucid fizetett
Musk fellépése az SNL idei szezonjának harmadik legmagasabb nézettségét hozta, de az amerikai Neilsen adatoknál jóval nagyobb nézőtábor követte az adást. A műsor történetében most először, az adással egy időben a Youtubeon élőben sugározta a tulajdonos NBC Universal a szórakoztató programot, több mint 100 országba eljuttatva Musk bohóckodását.
https://www.youtube.com/watch?v=WLZmlr_xxwk
Már maga a felvezető hét is sok szempárt hozott a közösségi médiában mivel a Tesla vezére, mi mással, mint a Cybertruck prototípusával furikázott New Yorkban, aminek felvételeivel hamar tele lett a Twitter és az Instagram. Az autót kiállították egy New York-i Tesla szalonban is, a belepéshez pedig a Model 3 premierje óta nem látott sorban állás párosult – ennek pedig már a híre is újabb érdeklődést generál.
Asperger ide vagy oda, a Tesla vezére továbbra is ért a marketinghez, most pedig különösen jót nevethetett markába, mivel a szombat esti adásban a Ford, a Lucid, és a Volkswagen is reklám helyet vásárolt amelyben elektromos autóikat hirdették.

Forrás: Youtube / Electric Vehicles
Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor vagy Szöcske ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást.