Másodjára hívják vissza a Ford villanyautóját, azonban egyelőre csak a kanadai közlekedési hatóság reagált a felmerült problémára. Visszahívták a Ford első igazi villanyautóját Második visszahívás, két probléma A visszahívások az autógyártás velejárója, és bár a különböző szekértáborok szeretnek úgy tenni, mintha ez mindig csak az ellenfél autóit érinteni, a valóság az, hogy minden márka elszenved ilyen blamát. A Ford Mustan Mach-e először idén márciusban, a gyártás és a kiszállítások megkezdése után nem sokkal került bajba, amikor kiderült, egyes autók alvázán valószínűleg nem húzták meg elég nyomatékkal a csavarokat. Most a kanadai közlekedési hatóság oldalán jelent meg két új visszahívás az autó üvegfelületeivel kapcsolatban. Az egyik szerint egyes modellek panoráma üvegteteje nem lett megfelelően beragasztva, ezért az elválhat és lerepülhet. A másik is hasonló problémát ír le, csak az autó első szélvédőjével kapcsolatban. A tájékoztatás szerint a Ford levélben értesíti a tulajdonosokat. Nem csak nem elegáns, szerencsétlen húzás Az ügy pikantériája, hogy tavaly decemberben a Ford villanyautókért felelős globális vezetője, még azzal ekézte a Teslát egy interjúban, hogy a Ford vásárlóknak, más villanyautó gyártók kuncsaftjaival szemben, nem kell kompromisszumokat kötniük a minőség terén. Konkrétan ezt mondta az Autoblognak: Nálunk az ajtók pontosan illeszkednek, a műanyagok és egyéb fényezett elemek színe stimmel, a lökhárító nem esik le, a tető nem esik le a mosóban, és a kilincsek nem ragadnak be hideg időben. Azóta már a harmadik visszahívásán van túl a Mach-e, mert az alváz csavarjai kieshetnek, az üvegtető lerepülhet, a szélvédő pedig kieshet. Pillanatok alatt lett kabrió a vadiúj Teslából Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!