Egy újabb arcát mutatja meg a Citroën Ami, mely ugyan eredetileg egy városi cirkáláshoz tervezett kis hatótávú, könnyen vezethető mopedautóként kezdte pályafutását, a vadonatúj Buggy változatában már durvább terepekre is kimerészkedhet. A kétszemélyes apróságot azon elv szerint alakították át a francia márka tervezői, hogy a hétvégi szabadtéri programokhoz is szórakoztató közlekedési eszközként szolgálhasson, egyedülálló szabadságérzetet adva használóinak. A My Ami Buggy tanulmány természetjáró karakterét hangsúlyozza az orrára szerelt gallytörő rács, a fényszórókat védő rácsozat, a megerősített sárvédők, az off-road gumi, valamint a tetőcsomagtartó a pótkerékkel. Hogy az utasok még véletlenül se érezzenek bezártságot, a Citroën még az ajtókat is eltávolította, szükség esetén a rossz időjárás ellen átlátszó vászonajtók védenek, amiket az ülés mögött lehet tárolni. A tetőn elhelyezett LED fénysor, mely szintén az igazi off-roaderek stílusát idézi, nemcsak az éjszakai világításnál és ködben jön jól, hanem a Citroën szerint a tábortűzhangulatot is megteremti parkoló helyzetben. Az Ami egyelőre az alapverziójában, valamint Cargo változatban lépett piacra néhány európai országban, arról egyelőre nincs hír, hogy a Buggy tanulmányt is fogják-e gyártani. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!