Az autó amit Európa Dacia Spring néven ismer, hagyományos meghajtással Renault Kwid néven kezdte pályafutását, majd elkészült a tisztán elektromos Renault City K-ZE. Az európai piacra a kínai Dongfeng gyártja a Dacia Springet, ugyanakkor Kínában Dongfeng EV Nano Box néven is forgalmazza az autót. Ez a modell kapott most egy látványos ráncfelvarrást.
A Nano Box kívül és belül egyaránt megújult. A leginkább látványos változás az autó orr-részét érintette. Belül újdonság a 10″ méretű középső infotainment kijelző, de a kormány mögé is a korábbinál nagyobb, 7 hüvelykes képernyő került. Az autó hangvezérlést és mobiltelefonos távvezérlő alkalmazást is kapott.
A műszaki paraméterek nem változtak, a Dongfeng EV Nano Box 3723 mm hosszú, 1579 mm széles és 1515 mm, a tengelytáv pedig 2423 mm. A villanymotor teljesítménye továbbra is 33 kW (45 LE), amely az első kerekeket hajtja. Az akku kapacitása 27,2 kWh, amely a Dacia Spring esetében a WLTP mérési ciklus szerint 230 kilométerre elegendő. Érdekességképp Kínában a Nano Box hivatalos hatótávja a még kevésbé hihető 331 km.