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 Vannak átépítések, amelyek hasznosak, vannak, amelyek bohókásak, és vannak amelyeknek az égvilágon semmi értelme. Ez a versenyző az utóbbi kategóriában indul. Jackass: The Net Generation Aki elég öreg hozzá, hogy emlékezzen a 2000-es évek elejének Jackass című MTV sorozatára, annak biztosan megvan az az érzés, amikor a TV előtt ülve úgy érezte, ez a világ tényleg megérett a pusztulásra. A reality műsor lényege ugyanis nem volt más, minthogy sokszor életveszélyes, de mindig idióta kaszkadőr mutatványokat és marháskodásokat vettek videóra, sokszor ténylegesen komoly fizikai sérülések árán. Igen, jól látod, ebből baj lehet. Forrás: WistlinDiesel, YouTube A WhistlinDiesel YouTube csatorna ezeket a nemes hagyományokat követi, és meg is van az eredménye, ugyanis mindössze 108 videó után 5 millió feliratkozóval rendelkeznek és az egyes epizódoknak 2-7 milliós nézettsége van. Jelmondtuk, hogy soha semmi nem clcikbait náluk a borítóképen, és ez ebben az esetben is megállja a helyét. A klasszikus, „védjük a természetet a villanyautóval” snitt sem maradhatott ki. Forrás: WistlinDiesel, YouTube Az alábbi videóban egy Tesla Model 3-at építenek át és kínoznak meg, amit, a körülményekhez képest elég jól visel az autó. Hogy mi se legyünk clickbate-tel vádolhatóak, elmondom, hogy 6,5 percnél kezdődik a képen is látható átépítés bemutatása, amikor a háromméteres átmérőjű kerekekre helyezett autót fejjel lefelé vezetik, míg Darwin-díjas sofőrünk rá nem jön, hogy másodpercek alatt a fejébe száll az összes vér, ezért ezt a kísérletet gyorsan be is fejezik. Ezután már normális helyzetben folyik a felvétel, kiviszik a faluba is a kocsit, hajtanak vele mezőn és közúton, elmennek egy benzinkútra, majd legurítják egy domboldalon amíg össze nem törik. Leugrok a lidlibe tejért. Forrás: WistlinDiesel, YouTube Aki nem sajnálja az agysejtjeit, az megnézheti az első hat percet is, ahol olyan érdekes kísérleteket talál, mint, hogy kibírja-e a Model 3 hátsó ülése, ha láncfűrésszel esnek neki (spoiler: nem), el lehet-e ütni vele egy gyerek-formájú táblát (spoiler: ha a gázon állsz akkor persze igen), vagy a Summon funkció segítségével átszakítja-e a garázsajtót. Utóbbira a válasz persze az, hogy nem, de a videó valószínűleg nem is így készült, mivel a valóságban folyamatosan nyomni kell a gombot a mobilappban, hogy mozogjon a kocsi, itt meg csak ráböknek és bejön az ajtón. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!