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 A Sanghaji Autószalont övező médiafigyelmet a Honda sem akarta veszni hagyni, a japán autógyártó vállalat három újdonságát is felvonultatta Kínában. A három szabadidő-autó közös tulajdonsága, hogy tisztán elektromos hajtást hordoznak és a márka legfrissebb dizájnvilágát jelenítik meg, ám míg egyikük egyelőre csupán tanulmány, a másik kettő már egy sorozatgyártáshoz közeli formájában gurult színpadra. Honda e:N Concept, e:NS2, e:NP2, és e:N GT Concept – ez utóbbi nem újdonság, de kiállították az idei autószalonon is A villanyautók a Honda e:N sorozatának tagjai lesznek, amit jelenleg két megvásárolható modell, az egymástól csak minimálisan eltérő e:NS1 és az e:NP1 képvisel a kínai autópiacon – egyiküket a Dongfeng, másikukat a GAC gyártja a Hondával közös vállalkozásban. A tegnap bemutatott e:NS2 és e:NP2 prototípusok a széria második hullámaként érkeznek, piaci bevezetésük 2024 elején kezdődik. A két modell bizonyára itt is a két partner saját változatát jelenti, de úgy tűnik, ezúttal kicsit jobban különbözik majd egymástól a két féltestvér.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 e:NP2 Műszaki adatokat egyelőre nem jelentett be a Honda, de aligha várható lényeges előrelépés az e:NS1 és az e:NP1 pároshoz képest, amelyek két konfigurációban (134 kW teljesítmény, 53,6 kWh akku, 420 km hatótáv / 150 kW teljesítmény, 68,8 kWh akku, 510 km hatótáv) kaphatók Kínában. e:NS2 A Honda harmadik újdonsága az e:N SUV Concept, amely a Honda sajtóközleménye szerint az e:N sorozat harmadik hullámában jelenik meg, még 2024 vége előtt. Ez a modell lesz az első, amely alkalmazza az e:N Architecture W dedikált elektromos platformot, amelyet kizárólag az e:N sorozatú elektromos járművekhez fejlesztettek ki a japánok. e:N Concept Úgy tudni, hogy a Sanghajban leleplezett járművek nem fognak megjelenni Európában, de lesz olyan e:N, ami igen. Kínában a Honda 2035-re 100%-os részarányra törekszik villanyautói számára az összes értékesítéséből. Európában is megjelenik ez az új elektromos Honda 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!