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 Az már jó ideje világos, hogy a gagyi kínai másolatok korszaka véget ért az autógyártásban, sőt, a technológiai versenyben Kína meglehetősen gyakran vág be a világ elé, érdemes csupán az önvezetésre, vagy az elektromos autók töltésére gondolni. A BYD Disus rendszerének képességeit látva úgy tűnik, autóipari felfüggesztésekben is úttörők akarnak lenni – Kína legnagyobb autógyártójának modelljei táncolni és ugrálni fognak. Érdemes megnézni a videót: A technológia a BYD vadonatúj elektromos márkájának lenyűgöző, 1100 lóerő teljesítményű szupersportautóján mutatkozott be. A YangWang U9 billeg, dülöngél, majd felugrik a levegőbe úgy, hogy egyetlen kereke sem érinti a földet. Egy másik videón azt is láthatjuk, hogy az autó három kerékkel is elmegy anélkül, hogy húzná az alját a földön. A BYD elárulta, hogy a DiSus négy különböző tudású változatban készül majd. A fejlettségi szint legalsó fokán a DiSus-C áll, amely mágnesszelep segítségével állítja be a lengéscsillapítók keménységét. Állítólag akár a 200%-os keménységnövelés is lehetséges, amivel az autó gyakorlatilag teljesen síkban marad még az intenzív manővereknél is. A DiSus-A 150 milliméterrel tudja emelni vagy süllyeszteni az autót a légrugókkal. A DiSus-P ezt a két rendszert ötvözi, ám itt akár 200 mm-t is tud mozogni, ráadásul a hasmagasság pillanatok alatt külön-külön állítható minden keréknél. A legfejlettebb a DiSus-X, amit a fenti bemutatókon is láthatunk. Az egyes alrendszerek külön-külön debütálnak majd a BYD modelljeiben, a Denza N7 kupés crossover például a DiSus-A rendszerrel érkezik, a YangWang U8 SUV pedig a Disus-P-vel gurul ki a gyárból. Az U8 a YangWang legelső modellje, előértékesítése már megkezdődött Kínában. A tisztán elektromos prémium terepjáró átszámítva körülbelül 54,2 millió forintba kerül. Új márkával támad Kína kedvenc autógyártója 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!