Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Nem először okoznak galibát a Cruise megkergült robotaxijai, de a helyszín ezúttal nem Kalifornia, hanem Texas fővárosa, Austin. A vállalat közleménye alapján nem tűnik úgy, hogy pontosan értenék mi történt. Van még mit csiszolni rajta Ismét forgalmi dugó okozása miatt került be a hírekbe a GM-hez tartozó Cruise önvezető taxiflottája, és ekkora káoszt még nem láttunk hasonló helyzetben. Ami még érdekesebb, hogy bár hasonló esetek szinte természetes velejárói a technológia fejlődésének, a cég magyarázkodása arról árulkodik, hogy nem igazán tudják mi történt pontosan. more angles lol you can see how much farther up the street this was backed up pic.twitter.com/lo7e8Mmmcv — Nico🛵 (@pradnico) September 18, 2023 A közösségi médiában terjedő beszámolók alapján nagyjából 20 darab önvezető Chevrolet Bolt gyűlt össze szombaton késő este a San Gabriel Street környékén ahol egymás mögött, illetve egymással szemben sorakozva, helyenként a szembejövő sávba hajtva állták el az utat az autók. crying rn pic.twitter.com/soGIcjN4aN — Nico🛵 (@pradnico) September 17, 2023 A vállalat a The Drive kérdésére azt válaszolta, hogy autóik tervezésekor a legfőbb szempont a biztonság volt, és valószínűleg a megnövekedett autós és gyalogosforgalom okozta a leállást – de a felvételek ezt nem igazán támasztják alá. A helyszíni beszámolók szerint a cég munkatársai először távirányítással próbálták meg kiszabadítani az autókat, ám a vállalat közleménye szerint azok végül maguktól mentek tovább @realhousewivesofatx this is getting our of hand ♬ original sound – Real Housewives of Austin A Cruise önvezető járműveinek tesztüzemében nem tartózkodik a kocsiban sofőr, hanem probléma esetén egy központi irányítóközpontból avatkoznak be az operátorok. Ha minden kötél szakad, valaki kimegy és odébbáll a kocsival, de ez a rendszer inkább egyes, elszigeteltebb esetekre van kitalálva. Ha egy-egy kocsi leáll a mindenhol keresztbe rohangáló gyalogosok miatt, azt megértjük, de, hogy az autók miért gyűltek így össze arra nem igazán magyarázat ez az elmélet. Nem volt zökkenőmentes a robotaxik széleskörű bevezetése San Franciscóban Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!