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 Nem először okoznak galibát a Cruise megkergült robotaxijai, de a helyszín ezúttal nem Kalifornia, hanem Texas fővárosa, Austin. A vállalat közleménye alapján nem tűnik úgy, hogy pontosan értenék mi történt. Van még mit csiszolni rajta Ismét forgalmi dugó okozása miatt került be a hírekbe a GM-hez tartozó Cruise önvezető taxiflottája, és ekkora káoszt még nem láttunk hasonló helyzetben. Ami még érdekesebb, hogy bár hasonló esetek szinte természetes velejárói a technológia fejlődésének, a cég magyarázkodása arról árulkodik, hogy nem igazán tudják mi történt pontosan.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 more angles lol you can see how much farther up the street this was backed up pic.twitter.com/lo7e8Mmmcv — Nico🛵 (@pradnico) September 18, 2023 A közösségi médiában terjedő beszámolók alapján nagyjából 20 darab önvezető Chevrolet Bolt gyűlt össze szombaton késő este a San Gabriel Street környékén ahol egymás mögött, illetve egymással szemben sorakozva, helyenként a szembejövő sávba hajtva állták el az utat az autók. crying rn pic.twitter.com/soGIcjN4aN — Nico🛵 (@pradnico) September 17, 2023 A vállalat a The Drive kérdésére azt válaszolta, hogy autóik tervezésekor a legfőbb szempont a biztonság volt, és valószínűleg a megnövekedett autós és gyalogosforgalom okozta a leállást – de a felvételek ezt nem igazán támasztják alá. A helyszíni beszámolók szerint a cég munkatársai először távirányítással próbálták meg kiszabadítani az autókat, ám a vállalat közleménye szerint azok végül maguktól mentek tovább @realhousewivesofatx this is getting our of hand ♬ original sound – Real Housewives of Austin A Cruise önvezető járműveinek tesztüzemében nem tartózkodik a kocsiban sofőr, hanem probléma esetén egy központi irányítóközpontból avatkoznak be az operátorok. Ha minden kötél szakad, valaki kimegy és odébbáll a kocsival, de ez a rendszer inkább egyes, elszigeteltebb esetekre van kitalálva. Ha egy-egy kocsi leáll a mindenhol keresztbe rohangáló gyalogosok miatt, azt megértjük, de, hogy az autók miért gyűltek így össze arra nem igazán magyarázat ez az elmélet. Nem volt zökkenőmentes a robotaxik széleskörű bevezetése San Franciscóban Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!